Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie - marie jo

29-4-2010 13:13:19
Hallo bruidjes,

Ik moet nog geschikte lingerie vinden voor onder mijn kleedje. Mijn kleed heeft een tamelijk blote rug dus ik zou een bh moeten vinden met een lage sluiting. Weet er iemand of dit te verkrijgen is bij Marie Jo?

Bedankt!

Liesbeth

Liesbeth
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 907

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-4-2010 13:23:26

Geen idee, maar als het niet te vinden is, kan je bij Veritas een soort tussenstuk kopen waarbij je jouw rugsluiting kunt verlagen.

Elin
22-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:26:47

Hey ik heb hetzelfde probleem!
Ik heb het opgelost met een bh waar je de bandjes kan afdoen, en die ik dan wat lager trek achteraan. Die blijft goed zitten zo en in je kleed kunnen ze ook een "litske" maken waar je de band van je bh kan doorsteken, zodat die er in de loop van de dag niet boven komt piepen.
Heb vanalle dingen geprobeerd voor blote rug, je hebt een soort bh die je rond je buik moet knopen, maar al die dingen zijn super onconfortabel en ook niet bepaald sexy ;-)

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik29-4-2010 13:35:01

Hey Elin,

Dit litske waar je van spreekt is dan om de onderste band van je BH door te steken? Misschien een domme vraag, maar probeer het me voor te stellen

Groetjes,

Liesbeth

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik29-4-2010 14:11:35

Hey Liesbeth ,

Was jij degene niet met hetzelfde kleed als ik? Namelijk de LR met de kant op de rug?
Want ik ben ook nog steeds op zoek en tis niet makkelijk vinden he
Enfin , ik volg je bericht mee op ..voor de reacties :-)

Grtjs Wendy

Liesbeth
25-9-2010
 Meld misbruik29-4-2010 14:38:17

Hey Wendy,

Neen, toch niet. Maar heb wel dit kleedje gepast

Groetjes!

Elin
22-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 14:46:21

ja inderdaad, zo de band met de haakjes in he ;-)
Die steek je dan door een lusje zodat die vast zit.
Heb ook eindeloos gezocht, en dit is het meest praktisch en confortabel.
Doordat het zo'n bh is waar je de bandjes af kan doen, is die dikker aan die band onderaan en ook met zo wa meer "plak", zodat die echt goed blijft zitten, ookal trek je die wat naar onder.
succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...