TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
29-4-2010 14:26:54
ik heb daar mijn kleed gekocht en zijn daar heel goed onthaald geweest
er is inderdaad geen zeteltje voor de mensen die mee zijn, maar of dit echt nodig is
mijn mama, schoonmama en schoonzussen die mee waren kregen direct een drankje aangeboden, ikzelf moest even wachten, maar kan dit wel verstaan, want het is niet de bedoeling dat je iets zou morsen op die kledij
ook voor het aanpassen van de kleedjes geen probleem gehad, de eigenares van de zaak is meegeweest in de pasruimte en hielp me in en uit alle kleedjes
je zegt wel zelf dat je een seintje mocht geven als je hulp nodig had, maar heb je dit ook gedaan? en wie heeft jou geholpen ?
alle respect voor jou mening, maar mijn ervaring was heel goed
ik hoop wel dat je elders het kleedje van je dromen vind!
groetjes
|
|
Brenda
22-5-2010
|
29-4-2010 14:38:20
Hey Stefanie,
Ik ben blij dat ik het ook eens van een ander lees.. ik dacht al dat het aan mij lag. Mijn grootmoeder heeft wel een stoel gehad en een drankje.. maar ik moest ook al mijn kleedjes zelf aandoen (inderdaad, stappen, kruipen, springen..). Ik kwam net van een winkel waar ze je er volledig inhielpen enzo.. het is mij ook niet echt goed bevallen. Ze waren vriendelijk, maar het was niet van harte, niet uit het binnenste (meer omdat het commercieel moest).
Ik heb al van anderen gehoord dat ze wel heel goed bediend zijn, misschien hangt het af van dag tot dag.. Ik heb alleszins mijn kleedje gekocht in die andere (eerste) winkel.
Hopelijk vind je inderdaad het kleedje van je dromen!!
Groetjes.
|
|
Sharon
4-9-2010
|
29-4-2010 15:09:37
hallo,
Ik heb geen ervaring met bruidswinkel elana.
Maar ben wel geweest naar Scarpellini in Oostende.
Daar was het echt een super bediening voor mij. zowel voor mij als mijn ma met een maatje meer.
Als het goed is mag het ook gezegd worden hé! hihi
|
|
stefanie
|
29-4-2010 19:53:36
zeker geen slecht woord over scarpellini!!! daar was de bediening super.
ja ik kon wel niet anders dan af en toe toch eens hulp te vragen, ik weet niet wie ons bediend heeft (een jonger meisje). Maar amai met een gezicht als een donderbeest en de pretentie droop eraf. Nu ja ik wou het even kwijt ik ga zeker niet meer terug.
Ieder zijn ervaring denk ik dan
en ben er zeker van dat ik mijn droomkleed ga vinden,want ik weet heel goed welke richting ik uit ga
nog shoppen en passen dus!!!! jeeeehaaaaa
|
|
stefanie
|
29-4-2010 19:53:38
zeker geen slecht woord over scarpellini!!! daar was de bediening super.
ja ik kon wel niet anders dan af en toe toch eens hulp te vragen, ik weet niet wie ons bediend heeft (een jonger meisje). Maar amai met een gezicht als een donderbeest en de pretentie droop eraf. Nu ja ik wou het even kwijt ik ga zeker niet meer terug.
Ieder zijn ervaring denk ik dan
en ben er zeker van dat ik mijn droomkleed ga vinden,want ik weet heel goed welke richting ik uit ga
nog shoppen en passen dus!!!! jeeeehaaaaa
|
|
Katrien
25-9-2010
|
29-4-2010 20:08:18
Ik heb mijn kleedje ook bij Elena gekocht en ook héél goed bediend geweest...
Mij hielpen ze wel in en uit de kleedjes... drankje gekregen en ook stoeltjes....
Het zal mss afhangen van wie je heeft geholpen...
|
|
Ellen
5-2-2011
|
29-4-2010 22:18:19
Grappig.. ik had net hetzelfde gevoel dan Stefanie en Brenda. Ze was "beleefd vriendelijk" maar het leek een beetje "fake". Ik vond het ook heel erg raar dat ik zelf die jurken moest aantrekken??! Nergens anders meegemaakt, maar ja :)
|
|
stefanie
|
30-4-2010 10:23:52
duidelijk twee verschillende verkoopsters in hun zaak!!!
dat kan niet anders, hopelijk lezen ze dit eens en trekken ze hun conclusies
groetjes
|
|
Sofie
|
30-4-2010 11:26:56
Oei, wij wel goede ervaringen
Mijn mama heeft haar kleed daar gekocht en ik niet en toch was ze supervriendelijk. We kregen ook koffie met koekjes en ze hielp goed met aanpassen
Hangt er mss vanaf wie je gehad hebt als verkoopster?
Sofie
|
|
Mandy
10-4-2010
|
3-5-2010 20:08:05
Hier heel goede ervaring van Bruidscouture Elena! Inderdaad, je gaat alleen in het paskotje, maar zoals al aangehaald zegt ze als je hulp nodig hebt dat je maar moet roepen! En ze was nooit ver uit de buurt. Dus ik gewoon een seintje geven om te helpen. Bij het passen van de eerste kleedjes (heb er denk ik wel 20 gepast) kwam ze zelf gewoon kijken of het lukte... Wij hebben ook altijd iets aangeboden gekregen om te drinken... Mijn getuige liep met krukken als wij zijn geweest en ze heeft meteen een stoeltje gekregen om te zitten, ze vroegen zelf of ze nog een andere stoel nodig had om haar been op te leggen... Etc... Ze namen ook steeds de kleedjes aan zodat ik ze niet zelf op te kapstok moest hangen... Kortom, enkel maar goede ervaringen mee! Vandaar ook dat ik mijn kleedje daar had besteld en gekocht! Tot op het einde steeds goed onthaald geweest,... Ik kan er echt geen slecht woord over vertellen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|