Terug naar overzicht
Sandra, Je bent van harte welkom op zaterdag 25 maart in de Sint Jozefkerk Hoogboomsteenweg te (Hoogboom) Kapellen - Provincie Antwerpen. Wij huwen om 13u30. Maar volgens mij moet je gewoon proberen in lokale blaadjes te kijken naar huwelijksaankondigingen en dan vindt je allicht elke zaterdag wel ergens een huwelijksviering. veel succes en plezier bij de voorbereidingenine
Hoi SandraWij trouwen op 8april 2006 om 14h in de kerk van heizijde (lebbeke. Dit is wel in Oost-Vlaanderen, maar niet zo ver verwijderd van Vlaams Brabant, allee ja, hangt er vanaf waar juist.Maar je bent altijd welkom.GroetjesTascha 08.04.06
hey,ik woon wel in west - vlaanderenmaar alsik je kan helen met je misboekje, ik heb al heel mijnleven kerkmissen ineen gestoken en heb serieus wat teksten/ trouwboekjes liggen. Laat het me maar weten: leen.vandencruyce@skynet.beveel succes in elk geval,Leen(nog 227 dagen!!)
Dag Sandra,Wij trouwen op 11 maart om 13u. in de Sint-Gorikskerk van Haaltert (vlakbij Aalst). Wij hebben graag heel veel volk in onze mis, dus kom maar af!Groetjes,Sylvie11/03/06