Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pasbeurt bij Le Chapeau

29-4-2010 16:42:22
Hoi hoi allemaal

Ik heb 5 Juni een eerste afspraak bij Le Chapeau voor trouwkleedjes te passen.
Iemand goede of minder goede ervaringen? En wie hebben jullie meegenomen om te kiezen en voor goede raad enz? Moeder en zo of eerder zus, nicht?

Mercikes!

Laura

Laura
18-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 722

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:05:43

Hey Laura ,

Ik heb vijf bruidswinkels gedaan en nergens vond ik mijn zin..werd al radeloos...Dan maar naar Le Chapeau. Het was werkelijk zalig..Ik werd goed ontvangen en vooraleer we gingen passen werd er een persoonlijk gesprek gedaan naar wat ik mooi vond en minder mooi vond. Dan hebben we 12 kleedjes uitgekozen die ik moest nummeren van 1 tot 12..mooi , minder mooi enz.., stuk voor stuk heb ik ze gepast en telkens moest ik zeggen wa ik mooi en minder mooi vond en zo ben ik aan mijn One And Only Dream Jurk gekomen ! Mijn moeder en tante waren meegekomen , maar veel had ik er niet echt aan , want ze vonden werkelijk alles mooi Toen ik men kleed gekozen had , werd er een flesje champagne opengedaan en getoost in de winkel !:-)
Ik zou zeggen , geniet van de service daar ( het meisje dat mij geholpen heeft noemde Aude dacht ik) Pas zoveel je wil , want das echt wel een fijn moment... En wie er ook meegaat met je , uiteindelijk voel je aan jezelf van , Dit is het kleed !
Grtjs Wendy !

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:07:39

Oja , mijn tweede pas heb ik op vrijdag 7 mei in Le Chapeau..dus ik tel al af !

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:24:51

Hey,

Ik heb mijn kleed gekocht bij Le Chapeau, en ik ben er ook echt super super content van, het hangt ondertussen al in de logeerkamer, te wachten op zaterdag 8 mei.

Aude is inderdaad een super goede, lieve verkoopster, ik had eerst iemand anders die me ook mooie kleedjes gaf, maar toch niet datgene dat ik echt zocht, dus was een beetje aant twijfelen of ik nog wel verder wilde kijken, ik had er tenslotte al 9 aangehad, totdat Aude langskwam en vroeg of ze de foto eens mocht zien van het soort jurk dat ik in gedachten had, ze ging even weg, en kwam terug met mijn jaja DROOMjurk!

Bij mijn eerste pas had ik haar weer als verkoopster, en het was meer dan goed! Super vriendelijk, niets was teveel.

Het is echt een goede winkel, met veel keuze, genoeg ruimte om als bruid te passen, bankjes om de wachtende moeders/zussen/getuige op te zetten.

En als je je droomjurk gevonden hebt, krijg je inderdaad een lekker glaasje champagne.

Het enige nadeel vind ik dat je niet kan betalen met bancontact of visa, maar je kan het wel overschrijven naart schijnt. Daar was ik iets te laat in, dus moest wel met een groot bedrag over straat lopen. Maar de service enzo was echt goed, dus dat "probleempje" met de betaling, dat is helemaal niet meer zo erg dan

Succes met je zoektocht! Hopelijk vind je ook (snel) je droomjurk!

Groetjes,

Mel

ps: Ik ben gaan kiezen met mijn mama en getuige! Voor de rest heeft nog niemand het gezien!

Erika
2-7-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:26:33

Ik heb ook bij Le Chapeau mijn droomjurk gevonden. Ze vroegen vooraf om wat prentjes mee te brengen van wat ik zoal mooi vond. Verder ging het inderdaad volledig zoals Wendy hierboven helemaal heeft verteld: persoonlijk gesprekje, dan laten ze je jurken zien (binnen je budget natuurlijk) waarbij je mag zeggen wat je mooi en minder mooi vindt. Kiezen en op volgorde hangen en dan passen. Je krijgt ook een pasbh en schoenen aan. Ik kreeg zo'n torselet en dat zat zo goed dat ik dat er ook bij besteld heb en mijn schoenen heb ik er ook besteld. De eerste jurk die ik aanhad, is het uiteindelijk ook geworden en ben er nog altijd helemaal van in de wolken. En het klopt van het glaasje champagne ;)
Ik had mijn zus en mijn getuige mee en het was heel gezellig. Ze behandelen je echt als een prinses hoor. Ik had Rita en Lydie (die was erbij omdat ze het aan het leren was denk ik). Heel professioneel allemaal, ik was zeer content.
Nog even en ik mag ook weer gaan passen!

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 18:41:14

Héhé ik trouw 5 juni en mijn kleed komt ook van bij Le Chapeau.
Ik ga het 18 mei afhalen

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik29-4-2010 20:06:36

Supergoeie service daar! Ze nemen uitgebreid de tijd voor je, en bij mij was 't zelfs zo dat de verkoopster perfect wist wat ik nodig had. En ze begreep me ook supergoed, als ik heel stuntelig iets uitlegde dat ik graag wilde, wist ze perfect hoe het moest zijn.
't Was een fantastische ervaring voor mij, en mijn jurk kan ik in juni ophalen! Spannend!!!

Lena
30-10-2010
 Meld misbruik29-4-2010 22:31:23

Ik kan al het bovenstaande alleen maar beamen! Had ook al een negatieve ervaring gehad in een andere winkel en ging dus met een klein hartje uiteindelijk naar Le Chapeau... Maar al snel bleek dat nergens voor nodig. Je merkte meteen dat het personeel daar echt weet waarmee ze bezig zijn, ze zullen je niets verkopen dat je echt niet staat. De verkoopster heeft zelfs de paspop uit de vitrine voor me afgebroken omdat ik de jurk die de pop droeg ook wel mooi vond en wilde passen!
Ik passeer daar ook iedere dag omdat ik achter de hoek werk en iedere dag kijk ik dan of mijn jurk niet toevallig in de vitrine hangt, maar tot hiertoe nog niet! In juli mag ik terug om te passen en ik kijk er super hard naar uit! Spannend om mijn jurk terug te zien!!

Veel succes ermee en inderdaad: geniet ervan! En reserveer voldoende tijd, ik heb er bijna drie uur binnen geweest om te passen!

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik30-4-2010 10:15:15

Hallo

Ik heb mijn droomjurk ook gevonden bij Le Chapeau in Bree.
En de service was héél er goed, ben er super tevreden over.
Ik had 8 kleedjes uitgekozen en bij het 4de moest ik de rest al niet meer passen.
Het kleedje was echt voor mij gemaakt.

26 juli heb ik mijn 2de pas dus ik kijk er al echt naar uit om het volledige plaatje te zien en 7 september mag mijn moeder het kleed gaan afhalen (winkel is bij mijn mama in de buurt en ik woon zo'n 100 km verder).

Ik heb hier ook mijn zus en moeder meegenomen en erna kregen we ook een glaasje champagne :-)

Inderdaad, je kan niet met visa betalen maar alleen met bancontact (toch in Bree, in Antwerpen weet ik het niet).

Ik kan het alleen maar aanraden.

Veel plezier nog met het vinden naar je droomjurk

groetjes

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik30-4-2010 10:28:09

Hallo!

Ik heb mijn jurk vorig jaar ook gehaald bij Le Chapeau in Bree. Ben ook supertevreden over de winkel, kan er niets slechts over zeggen Qua service zit het goed, heel vriendelijke verkoopster en idd als je een kleed gekozen hebt krijg je een glaasje champagne

Ik ben in geen andere winkel geweest. Wilde een Pronovias (Hamlet) en in Limburg vind je dat alleen in Bree.

Geniet er nog van!!

Groetjes
Katrien
315 dagen getrouwd!

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik1-5-2010 19:12:35

Hey

Ook hier een tevreden bruidje over le chapeau
Ik mag 14 juli nog een tweede keer gaan passen en als het ok zit ook ineens meenemen
Ik ben ook heel erg tevreden over hun service en hun verkoopsters, niets was hen teveel

Groetjes
Edel

leen
9-10-2010
 Meld misbruik14-5-2010 21:15:57

Hoi bruidjes,

Ik ben vandaag voor de eerste keer bij Le Chapeau geweest. Ik vond het werkelijk waar GEWELDIG!! De verkoopster (Sarah) had precies door wat ik wou. Eerst mocht uit de hele winkel kleedjes kiezen die ik mooi vond. We hebben ze eerst allemaal gepast (een 8-tal). Daarna had ze precies door wat ik nodig had.... en ze mijn ultieme droomjurk gaan halen. Ik had nooit gedacht dat ik dat echt bij een trouwjurk ooit zou hebben. Maar ze is werkelijk WAUW!! Ik ben superblij! Woensdag ga ik nog een keertje terug omdat mijn zusje de jurk nog niet heeft kunnen zien.... maar ik weet het nu al: dat wordt het! Supere service! Heel vriendelijke verkoopsters. Ze nemen echt de tijd om je goed te doen voelen en te zoeken naar wat jij echt goed vindt! Ben heel blij dat we naar Le Chapeau geweest zijn!

Groetjes,

leen
9-10-2010
 Meld misbruik14-5-2010 21:16:00

Hoi bruidjes,

Ik ben vandaag voor de eerste keer bij Le Chapeau geweest. Ik vond het werkelijk waar GEWELDIG!! De verkoopster (Sarah) had precies door wat ik wou. Eerst mocht uit de hele winkel kleedjes kiezen die ik mooi vond. We hebben ze eerst allemaal gepast (een 8-tal). Daarna had ze precies door wat ik nodig had.... en ze mijn ultieme droomjurk gaan halen. Ik had nooit gedacht dat ik dat echt bij een trouwjurk ooit zou hebben. Maar ze is werkelijk WAUW!! Ik ben superblij! Woensdag ga ik nog een keertje terug omdat mijn zusje de jurk nog niet heeft kunnen zien.... maar ik weet het nu al: dat wordt het! Supere service! Heel vriendelijke verkoopsters. Ze nemen echt de tijd om je goed te doen voelen en te zoeken naar wat jij echt goed vindt! Ben heel blij dat we naar Le Chapeau geweest zijn!

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info