Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben geen receptie, maar geven de mensen van het avondfeest bij het binnenkomen een glaasje cava en een hapje, onze traiteur zei van 4 hapjes per uur per persoon te geven. Dus om het kwartier eens rondgaan. Maar misschien dat het er bij een receptie meer moeten zijn?? Groetjes, Mel
Hallo, Wij hebben 8 hapjes op 2uur. Het is voor een aparte receptie, los van het avondfeest voor collega's (+/- 100 personen) die niet op het avondfeest komen. Zoals Melissa, om het kwartier rondgaan dus. Groetjes Annzlies
10 stuks
Wij hebben 7 stuks voor anderhalf uur.
wij doen 6 tapa's voor de receptie op een uur en een half. dan voor het avondfeest 4 tapa's en dan..... mjam mjam onze traiteur zei dat dit zeker voldoende was er is natuurlijk verschil in hapjes, tapa's,.......
Onze feestzaal geeft 7 of 10 hapjes in een receptie van 2u.
Bij ons zijn het zes hapjes tijdens de receptie van anderhalf uur.
Bij ons komen ze normaal gedurende 1,5 uur (of 1uur voor de mensen voor hele feest) constant rond... zowel met hapjes als met drank. Dus ik denk dat dit ongeveer 15 hapjes zullen zijn of 10...
hey, wij hebben een receptie van 2u met 16 hapjes... groetjes!
Bij ons worden het 6 hapjes op anderhalf uur met daarna het avondfeest. De gasten krijgen allemaal een receptie met daarna een 4-gangenmenu. Dus wilden we niet overdrijven in de hapjes. Ze krijgen sowieso genoeg eten. :-)
10 op 2 uur. Ruim voldoende lijkt mij...
En oh ja... receptie is ook voor mensen van avondfeest die aansluitend plaatsvindt, dus denk dat die al minder hapjes zullen eten, dus voor mensen die na receptie naar huis gaan, zullen het er in de praktijk meer zijn denk ik. Die 10 hapjes per persoon worden toch voorzien en moeten toch op hé. ;)
Wij hebben 14 hapjes voor een receptie van 2u