Terug naar overzicht
Bij C&A hebben ze nog leuke spullen in solden van de communie collectie, je moet dan wel geluk hebben natuurlijk. Www.kleertjes.com is ook een leuke webshop en je kan makkelijk terug sturen als het niet zou passen. Heb al regelmatig bij hun besteld. Succes
In Maasmechelen al eens gaan zien? Fashion Piont, Outlet Village, M2 shopping center, ...
Hoi Ik ben maandag nog in Maasmechelen Village geweest en bij Scapa, Tommy Hilfiger en Kids World (met merken als Chloe, DKNY, ...) hingen nog verschillende communiekleedjes. Bij Scapa hingen hele mooie dingen en verschillende dingen maat 6 en 8 jaar. Die kleedjes komen daar nu rond 100 euro. Verder kan je altijd bij de bruidswinkels zelf gaan kijken als je prinsessenjurkjes wil.Onze dochter (bijna 6jaar) heeft een mooi kleedje van Creations of leyten en dit kwam wel op 200 euro. Ik heb het van bij E&R in Beverlo. Succes ermee! Katrien
Ik heb voor mijn dochter een mini trouwkleedje van in de bruidswinkel van mijn kleedje. Was toen aan de helft van de prijs en koste 97.5€ Als ze een prinsessenkleedje willen in Heusden Zolder is om de 14 dagen een "turken" markt. Zijn ook hele mooie dingen tussen en helemaal niet duur. Maar dat van ons was al besteld van verleden jaar in Juni en heb de markt nog maar net leren kennen.
Al eens op humpiedump.nl gekeken? Heel erg mooie kleedjes. Het kostuumpje van ons zoontje kwam van daar. Erg goeie kwaliteit. Wij zijn naar daar gereden om alles uit te zoeken. Voor ons ook even rijden, maar we hebben er gewoon een leuke daguitstap van gemaakt
misschien hier? http://cgi.benl.ebay.be/Flower-Girl-kledij-op-maat-/220...