Terug naar overzicht
proficiat met je zwangerschap! geniet ervan en nu je extra tijd hebt om alles voor te bereiden word het zeker een fantastisch feest
proficiat met jullie huwelijk en jullie zwanger zijn wij trouwen dit jaar in september, de 25ste :) groetjes
proficiat met jullie trouw en zwangerschap maar het hoeft toch niet te betekenen dat je massas kilos gaat bijkomen tijdens je zwangerschap, ikzelf was maar 4.5kg bijgekomen...en na bevalling was ik er meer kwijt, jezelf niet laten gaan aan koeken of vettige dingen, ik had daar ook geen zin in, enkel fruit en groenten interesseerden mij... en toch woog mijne zoon 3800 dus ne gezonde kanjer maar die uitstel, ge hebt al een neiuwe datum, is ook al iets he, en is eignelijk maar 5 maanden uitgesteld he... komt wel in orde
ik probeer me niet te laten gaan!!! maar das makkelijker gezegd dan gedaan, alhoewel het nu zomer is é. Dan heeft een mens meer zin in gezonde, frisse dingen dan vettige dingen. Ik zal mijn best doen. Vorige zwangerschap was ik 13 kilo bijgekomen, wat ik best te doen vond. In mijn vriendinnenkring zitten er daar toch tussen van 20 a 25 kg!!! nu ja een tweede zwangerschap zal niet dezelde zijn als een eerste ik zal wel zien, en inderdaad genieten van alles!!!!!! groetjes stefanie
proficiat!!! nu heb je 2 dingen om naar uit te kijken, geniet ervan!