Terug naar overzicht
Hoi, hier nog een bruidje van februari 2011 :) Leuk om te horen dat er nog koppels zijn die in die periode trouwen. Voordeel is wel dat die er in die periode nog héél veel vrij is, dus nog tijd genoeg... Bij ons ligt sinds deze week de zaal, de kerk en DJ vast. We hebben al een idee voor een fotograaf, daar gaan we binnenkort mee afspreken om een en ander te bespreken. Ben ook volop bruidsjurken aan het passen, erg leuk :) Meestal moet je (max) 6 maanden op voorhand bestellen, dus ook daar nog tijd genoeg voor. Vervoer en ceremoniemeester moeten we nog zoeken. Als het eventjes teveel wordt, laat dan heel die voorbereiding een paar dagen voor wat het is, er is nog tijd genoeg om dingen te regelen.. Op de duur zou het nog meer stressen dan genieten worden en dat kan niet de bedoeling zijn!
Hier ook nog een bruidje voor februari 2011. Wij hebben de zaal en menu al een tijdje vastgelegd (zaal werkt met vaste externe traiteur en om te vergelijken met andere zaal moesten we prijs vragen op basis van een menu). Uitnodigingen al gekozen, maar natuurlijk nog niet laten drukken!Zijn nu bezig voor onze alternatieve viering: een locatie vinden aangezien februari wat koud is om het buiten te laten doorgaan. Fotografe hebben we al, moeten juist nog eens afspreken. Is vriendin van mijn schoonbroer, dan laatstejaarsstudente fotografie aan het Rits (geloof ik toch) en top van haar klas.Mijn droomkleed heb ik al gevonden in de foto's, maar moet ik nog gaan passen (binnenkort). Zelfde kleurencombinatie heb ik al gepast in andere winkel en stond mij super, dus ik heb er een goed oog in dat ik in mijn droomkleed zal huwen.Bedankjes weten we al en gaan we zelf maken. Auto weet ik ook al, maar moet ik nog zoeken (nog tijd genoeg, lijkt mij).Enkel de DJ staat nog niet vast. Ik heb een telefoonnummer liggen en moet die persoon eens opbellen, maar nog niet de tijd gehad.Ik denk dat het dat voorlopig wat is.... Nog 301 dagen, lijkt tegelijk nog zo lang, maar ook zo kort! Ik kom al van over de 450dagen, dus het is al een heel pak gevorderd.... Gewoon even ter info: Krijgen jullie ook altijd verbaasde blikken wanneer je zegt dat je in februari trouwt? Precies of dat het einde van de wereld is, terwijl wij dit juist willen en echt hopen op sneeuw!!
Hoi hoi ! Wij trouwen op 5 maart 2011 ! Dus nog 308 dagen op de teller ! Wat we al hebben: - feestzaal (al sinds oktober) - fotografe - mijn kleedje (laat ik maken) - idee voor uitnodigingen (nog niet besteld) - een ruwe schets van de gastenlijst - ben nu op zoek naar schoenen, nog niet meteen gevonden En dat is het voorlopig wat... Een dj hebben we nog niet meteen gevonden. Voor de rest hebben we nog tijd denk ik hé ! Groetjes en succes
nog een koppel dat in februari trouwt! wat hebben we al gedaan: - zaal vastgelegd - DJ (hang vast met de zaal) - ceremonie ligt vast (en hebben we al 1 keer een afspraak gehad, zeer leuk!) - fotograaf ligt vast (de beste vrienden van mijn schoonouders) - trouwkleed ligt vast (ik won een bon en kon niet meer wachten met de kiezen!) - uitnodigingen en bedankjes hebben we al ideeen maar dat is nog veel te vroeg om concreet uit te werken :) we organiseren alles ook zo wat in periodes want we hebben beide een drukke, onregelmatige job en ik studeer er nog bij maar niets is zo zalig dan tijdens de examens zo af en toe eens weg te dromen :) De meeste mensen kijken ook verbaasd op als we zeggen dat het februari wordt maar vinden het wel leuk!
inderdaad, bij ons ook veel verbaasde reacties; de meesten hebben zoiets van "huh?! dat kies je toch niet vrijwillig,om in de winter te trouwen..." terwijl wij er net de gezellige, knusse kant van inzien! we hebben een zaal met een open haard voor de receptie en willen echt het warme, gezellige karakter van de wintermaanden uitspelen.. zou inderdaad wel zn charmes hebben als het zou sneeuwen :) én voordeel is ook dat de gasten tijdens het dansfeest niet zo snel naar buiten zullen rennen om af te koelen en dat je dansvloer dus voller zal staan ;) @ stephanie, wij trouwen op dezelfde dag :)
Hallo iedereen, Eerst en vooral een dikke proficiat aan allen die besloten hebben om te trouwen. Wij trouwen op 11 februari 2011 en kijken er ook al naar uit! Ondertussen hebben wij een groot aantal zalen via het internet bekeken en vergeleken, twee bezocht en de laatste in optie genomen. Deze zal het wellicht worden gezien de positieve reacties (Bart Claes => De Beekhoeve in Neerlanden). Het trouwkleed is nog niet meteen aan de orde... Indien we dit in oktober doen lukt het ons ook nog wel. Ik zou ook niet meteen voor een spierwit trouwkleedje kiezen, maar zou graag wat kleur erin willen brengen. Wij trouwen niet voor de kerk vermits mijn verloofde gescheiden is en wij geen wekelijkse kerkgangers zijn, maar wel gelovige mensen. Daarom verkiezen wij om een viering in de feestlokatie te houden. Dit geeft meteen ook iets persoonlijkers. Er zouden vuurkorven staan en na de viering kan iedereen gezellig genieten van een glaasje Glühwein of warme chocomelk met een warm hapje erbij. Hopelijk ligt er een mooi, wit (sneeuw)tapijtje!!! Dat zou pas écht romantisch zijn! Foto's met een paard en kar in de sneeuw met onze twee meisjes erbij = prachtig toch! Veel succes met jullie voorbereidingen! Marleen