Terug naar overzicht
hoi maaike, maurtius is idd een hele mooie bestemming. voor de bruidjes geven ze heel vaak mooie kortingen tot 25% of extra nachten. wij hebben ook geinformeerd maar doordat we al wat aan de late kant waren was onze vlucht bijzonder duur en hebben we van dat plan afgezien denk dat het rond de 1600 euro de man was voor enkel de vlucht! tip: boek zo vlug mogelijk dan is uw vlucht een pak goedkoper daar het om lijnvluchten gaat. vorig jaar zijn we naar de maladiven geweest wat ook zeer mooi was. succes!
Hallo, Wij zijn ook van plan om te trouwen op Mauritius. We hebben al ons voorschot betaald van 1.384 € in mei en thuis heb ik een schoendoos bekleefd met mooie foto's van daar; die dient als spaarpot want we moeten nog 3.237 € betalen 1 maand vóór we vertrekken. Vandaag hebben we reeds dit bedrag bijeengespaard. Wij vertrekken op 2 oktober en wij huwen op 6 oktober, we keren terug op 11 oktober we hebben daar 9 overnachtingen. Wij hebben onze reis geboekt via ons reiskantoor. We konden dit ook doen via een Nederlands kantoor wat wel iets goedkoper zou uitkomen maar m'n partner had er geen vertrouwen in. Aanvankelijk hadden we gereserveerd voor het hotel "le canonier" daar wij ook houden van een drukkere omgeving en uitgaansmogelijkheden (en ook de prijs= 1.000 € goedkoper dan een gelijkaardig hotel), maar door een vergissing die ze daar hebben gemaakt voor onze huwelijksdag (kan maar huwelijk per dag doorgaan) en dat er daardoor geen datum meer vrij was voor dat hotel gaan wij nu zonder meerkost in een hotel met 1 ster meer nl "legend" Ik wens jou en je partner veel geluk en een proficiat op voorhand voor jullie huwelijk. Indien ik er aan denk zal ik jou in oktober een verslagje doorsturen van ons huwelijk en zo aldaar.