Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoonmoeders!

30-4-2010 15:18:50
Dag bruidjes!

Ik moet dit gewoon even kwijt!
Mijn liefje zijn moeder is een lieve maar eist altijd zoveel!
Ik ben iemand die moeilijk nee kan zeggen en dat weet ze goed genoeg!
Ze profiteert er een beetje van!
Nu kwam ze gisteren af met: "ik ken iemand en die is klerenontwerpen"
en ik dacht, "ah leuk!"
Maar ik had het mooi mis! Ze heeft aan die persoon gevraagd om een kleedje te maken voor op onze trouw.
Op zich is daar niets mis mee!
Alleen heeft ze hem specifiek gevraagd om iets oosters met héél véél kleuren te maken!!!

Normaal zou dat voor mij ook geen probleem zijn, maar ik heb haar gezegd dat mijn kleed sober, maar mooi ging zijn.
Als er dan iemand naast mij gaat staan met zo alle kleuren van de regenboog... naar wie gaan ze dan kijken?

Ik heb mijn vriend gevraagd om haar van gedacht te doen veranderen, maar eenmaal ze het in haar hoofd heeft, heeft ze het niet ergens anders!
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken!

HELP!!

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 729

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik30-4-2010 15:24:44

iedereen in mijn familie draagt bonte kleuren, ik noem het zelfs een disco meets paasei- mengeling, heb er mij ook druk in gemaakt maar uiteindelijk ben ik al blij als enkel mijn ventje oog heeft voor mij, want het is onze dag... Geen nood, je zal wel schitteren! Veel succes nog!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-4-2010 17:10:12

Euhm... Ik denk dat als alle andere mensen van de suite 'gewone' kledij dragen en enkel zij iets Oosters in alle kleuren van de regenboog, dat ze uit de toon zal vallen en dat wel eens grappig zou kunnen zijn voor de omstaanders. Misschien kan je haar dat zo voorzichtig uitleggen? Of aangezien het over je schoonmoeder gaat, kan je toekomstige eens voorzichtig polsen wat ze hierop zegt?

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik30-4-2010 19:34:21

Een trouwjurk op zich is al speciaal genoeg, of ze nu sober is of niet... daar kan een (suite)jurkje (al dan niet in bonte kleuren) nooit tegenop! Dus geen zorgen maken, het draait altijd om de bruid! :)

valerie
14-8-2010
 Meld misbruik30-4-2010 20:54:42

hey bruidjes,

wil jullie gewoon even mijn ervaring met mijn schoonmoeder meedelen.
Mijn schoonmoeder wou dat ik meeging om haar suite kledij te kopen maar liefst drie keer heeft ze de afspraak verplaatst om uiteindelijk mij een helse namiddag te bezorgen.
mijn moeder is voor linea raffeli gegaan en zelf had ik graag dat zij ook zoiets zou kiezen.
dit was buiten mijn schoonmoeder gerekend, toen ik in de winkel kwam met haar vroeg zij om iets helemaal in het zwart te kunnen passen. de verkoopster vroeg zelfs of het om een begrafenis ging en bood haar medeleven aan! stel je voor ik stond perplex, een huwelijk moet toch iets leuks zijn! drie winkels later heb ik haar voorzichtig kunnen overtuigen om iets te passen in het lichtgrijs en uiteindelijk is het dat geworden. dus meid wees blij dat er kleur zal zijn op u huwelijk :)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2010 23:44:22

Misschien moet je gewoon je best doen je er niet te veel van aan te trekken. Er zullen altijd botsingen zijn met mensen, en er zal altijd wel iemand zijn die iets doet dat niet naar je zin is. Maar je kan zelf kiezen om je er druk in te maken of niet. En als je het naast je neerlegt, kan jij zelf meer genieten van je voorbereidingen, en geef je de ander niet het plezier van jouw frustratie.

Succes!

R.

Meld misbruik1-5-2010 1:02:29

Gewoon je mening zeggen, op een vriendelijke manier, en niet meer bijdraaien achteraf. Waarom laat jij anderen je leven bepalen?
grtz www.discovideo.be

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-5-2010 16:46:48

Liselotte, wees gerust. De mensen zoeken gewoon de bruid, of daar nu de clown van Mc Donalds naast je staat of iemand in felle-Oosterse-kleuren-outfit... Don't worry. Iedereen wil nu eenmaal de bruid en haar bruidegom zien. Gewoon uit pure nieuwsgierigheid naar haar kleedje, haar kapsel enz... Vooral niet van wakker liggen. Probeer het van de positieve kant te bekijken : als ze iets felgekleurds gekozen heeft, is dat omdat ze er feestelijk wil uitzien. Wees daar blij om en gun haar dat. En geloof me, je zal zien dat uiteindelijk iedereen toch alleen maar naar JULLIE zal kijken. Dus niet teveel over piekeren zou ik zeggen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...