Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer over rivier de Rupel

30-4-2010 15:58:02
Hallo,

Ik woon in Niel met uitzicht op de Rupel .
Aan de overkant van die rivier ligt Ruisbroek en Wintam.
Die laatste is een deelgemeente van Bornem waar mijn verloofde woont.
We zouden dus de overzet Schelle-Wintam kunnen gebruiken , maar dan moet je ook meerdere wagens hebben, want anders moet je telkens wachten aan de oever, omdat de wagens helemaal moeten rondrijden.
Zijn er misschien mensen die een amfibie voertuig bezitten die we mogen huren ?
Ceremonie wagens moeten we anders ook betalen !
We zijn niet kieskeurig wat type betreft en of 't nu oud of nieuw is, aangezien er maar weinig van in omloop zullen zijn.
Mensen die niet weten wat een amfibie voertuig is denk dan maar aan bv die auto uit Kapitein Zeppos of het nieuwe model de GIBBS Aquada ( bekend van -> Adventurer and Virgin chairman Sir Richard Branson, set a new world record on June 14, 2004, this time for the fastest crossing of the English Channel by an amphibious craft )
http://www.gibbstech.com/aquada.php

Gunther
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 796

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...