Terug naar overzicht
Wat leuk is dat jullie kids idd openen en hij jou dan zogezegd komt oppikken.. De kids kunnen dan de mensen uit de zaal halen en een kring rond jullie maakt. Heb het zo al een keertje gezien bij iemand en zorgt voor een kippevel moment! Veel succes x
Kan je geen dansje doen met hem? Ik heb dat al eens op TV gezien, was iets simpel maar ik weet wel niet of je daar misschien speciale rolstoel voor moet hebben?
Ik dacht ook meteen aan het idee van kelly, maar op 5 weekjes wordt dat echt krap. Heb je al eens op You Tube gekeken voor eventuele ideetjes? xxx
Kunnen jullie niet een choreografie in elkaar steken met een dansleraar ? Dus eerder choreografie dan een klassieke dans ? Denk dat je op die manier wel tot iets heel moois/leuks kan komen, nee ?
het ideetje met jullie kindjes vind ik zeer mooi, je kan je man je dan laten oppikken en hij kan je bv een roosje geven, en dan de kindjes de mensen uit de zaal laten halen (misschien met wat hulp van de getuigen enz... en dan in een kring rond jullie laten draaien...
Hey, Dat idee van die kring van ik persoonlijk ook zeer mooi! Ik zou verder ook eens op youtube kijken of een dansleraar eens contacteren. Groetjes,Edel
Bedankt voor de leuke reacties al, ons dochtertje vond het al geweldig om een kringetje te maken rond ons. Op youtube heb ik ook een leuk stukje gezien van een openingsdans . Niet te moeilijk want ik kan absoluut niet goed dansen Dus....nu nog proberen en hopen dat mijn kleed niet onder zijn wielen blijft zitten
Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan? Ik zit in dezelfe situatie namelijk!
Beste Imke,De bedoeling was dat ik zoals ik al eerder vermelde op zijn schoot ging zitten en hij rond zou rijden, ondertussen zouden onze twee kindjes ook met elkaar dansen.Het liedje "a whole new world" begon en ik ben op mijn man zijn schoot gaan zitten en heel spontaan zonder dat het afgesproken was zijn onze kindjes achter de rolstoel gaan staan en hebben ons voortgeduwd de hele dansvloer rond, halverwege is ons dochtertje op mijn man zijn schoot gaan zitten en heb ik gedanst met ons zoontje in mijn armen...Gewoonweg subliem...Heel veel tranen van ontroering zijn er gevloeid en er wordt nu nog altijd over gepraat hoe mooi onze openingsdans was!!Ik wens jullie ook een onvergetelijke openingsdans toe, je laat het me maar weten groetjes Nadine