Terug naar overzicht
http://www.rozenblaadjeswinkel.nl
hey,normaal verkopen ze die bij ava papier! ik denk wel da je met 100 stuks toe komt!grtjs jessie
inderdaad, bij Ava heb ik ze ook zien liggen
dankjewel!!
Wij trouwen dezelfde dag! Heb jij nog veel te regelen? Heb schrik dat ik iets vergeet.... Groetjes! Ann
hallo, Ook wij trouwen op dezelfde dag. Het wordt nu toch wel spannend. Alle zaken liggen vast, maar toch heb ik schrik om nog iets te vergeten. Oh ja, ik moet nog op een huwelijkskaars. Groetjes Heidi
Hey Heidi en Ann, Plezant om te horen wie er dan nog trouwt!! Ik ben voorlopig nog ni zenuwachtig, maar ik ben toch ook regelmatig aan't overlopen wat ik nog moet doen... We gaan overmorgen onze huwelijkskaars bestellen in Brugge. En voor de rest... onze uitnodigingen worden volgende week gedrukt, ook ons misboekje en de stickers voor de bellenblazers. Ik zou één van de dagen een mailtje moeten krijgen van de winkel waar ik mijn kleed heb besteld, dan moet ik langsgaan voor de eerste pas. We hebben een bevriende man gevraagd om ceremoniemeester te zijn. Binnenkort komt hij langs om de dag eens door te nemen. In juni bespreken we met het restaurant ons lunch-menu. Dinsdag komt onze fotograaf langs om af te spreken wanneer we waar foto's gaan nemen. Voor de rest is alles in orde denk ik... alleen de rozenblaadjes en balonnen nog. Normaal gezien zou ik dat moeten vinden bij AVA. Woensdag ga ik daar eens langs. Maar binnen 2 weken doet mijn oudste zoon zijn eerste communie, dus nu ben ik daar eventjes mee bezig... En bij jullie? Nog veel te regelen? Ik hoop ook de hele tijd dat ik niets vergeten ben... Succes!