Terug naar overzicht
Hallo! Wij zijn getrouwd op 13 februari en kozen voor Geuzenhof, het is een fantastisch feest geweest; eten super lekker, iedereen tervreden en het was hééél gezellig. Wij hadden natuurlijk een wintertrouw en daarom was de tuin voor ons van geen belang..We waren ook al eens te gast in zaal Roskam, ziet er ook zeker in orde uit hoor, maar ikzelf vond Geuzenhof gezelliger...Wij hadden 150 gasten op avondfeest, en hebben dan nog drie tafels in het andere deel laten plaatsen vlakbij DJ, dit was echt geen probleem als je daar dan meer de dansers zet..Het heeft ook nog voordelen vind ik dat dans en babbelen op die manier wat gescheiden wordt, mensen die echt rustig willen praten lopen niet naar dansdeel hé..Veel succes, groetjes Nele
Dank je wel Nele! Mag ik nog net vragen: waar heb je dan je receptie gedaan? En wat hebben jullie gegeten? Het is vooral de menu die me zo beperkt lijkt en niet echt "gastronomisch". Ik kan me vergissen natuurlijk, ik hoop het heel erg want ik ben echt verliefd op de zaal. dank je wel hé!!
Hello lieve dame, wij hebben ook gekozen voor het Geuzenhof omdat ze daar van de eerste keer begrepen wat mijn verloofde in ik in gedachte hadden, we hebben gekozen voor een soort van 'walking diner' om het ons makkelijk te maken bij de tafelschikking: geen dus! Mijn verloofde is Franstalig en ikzelf Nederlandstalig zodoende dat een 'walking diner' ons het meest geschikt leek. Wat betreft de keuze: misschien een beetje beperkt maar de kwaliteit/kwantiteit is er prima. Voor ons was de keuze zeer makkelijk gemaakt. We zijn langs geweest in Kasteel van Laarne (beperkt tot 100 pers.), Hof van Nassau in Zottegem, Boerenhof in Oostakker maar al bij al kwamen na wikken en wegen uit op Massemen. Geuzenhof here we come op 4 september! Greetz Fabienne (nog 4 maand te gaan) :-)