TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
bianca
3-7-2010
|
2-5-2010 10:21:31
hey roel
bij ons gaat het ook allemaal aronskelken zijn
super mooi gewoon
wij gaan ze ook in het bruidsboeket en zo steken
ik heb gewoon voorbeeldjes gezoch op internet
en ze door gegeven aan mijn bloemist
ze gaat ze dan zo goed als mogelijk achter na maken
hopelijk vind je er ook
groetjes bianca
|
|
Melissa
8-5-2010
|
2-5-2010 10:44:25
Hey, Mijn bruidsboeket zit eigenlijk helemaal vol met arondskelken. Het enige nadeel is dat je die niet kan drogen volgens de bloemist. Maar ze kunnen uw boeket dan wel namaken in zijde...
Groetjes!
|
|
Ester
18-9-2010
|
2-5-2010 11:21:53
Hey Roel,
Bij mij worden het waarschijnlijk ook arondskelken (of calla's - ma da's ver t zelfde).
Als je op internet bij afbeeldingen eens zoekt kan je heel mooie voorbeelden vinden. Ik wil zelf iets heel sober en niet te groots en daar zijn deze bloemen echt perfect voor!
Willebroek ken ik niet, sorry ;)
|
|
gina
9-7-2010
|
2-5-2010 12:35:10
Hey Roel,
bij mij zitten er ook arondskelken in.
Ik zal je de site geven van mijn bloemist
(helaas niet in Willebroek maar het geeft je wel een idee)
www.bloemendemoor.be
dan ga je naar gelegenheidswerk.
Groetjes,
Gina
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-5-2010 12:52:02
Ik had ook eentje met calla's: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=734481&id=1240628751 Je kan ze inderdaad niet laten drogen. Ik heb dat wel gedaan en ze zijn helemaal verschrompeld. Gelukkig zaten er ook nog andere bloemen in zodat het toch nog op iets trekt... Vriesdrogen zou ik zeker niet laten doen, want dit kost veel geld en dan steekt men er neppe calla's in (hebben ze bij een vriendin gedaan), waardoor deze erg afsteken t.o.v. de andere bloemen.
|
|
Heidi
10-7-2010
|
2-5-2010 13:50:28
Hallo,
Ik ben vrijdag langsgeweest bij mijn bloemist om mijn bruidsboeket en bloemen voor de kerk te bestellen. Ook bij mij zullen er arondskelken in. In de kerk zullen ze naast ons 2 grote vazen voorzien met hoge arondskelken en afgewerkt met een groen blad. Ik ben al benieuwd. Mijn bruidsboeket wordt een mengeling van rozen en arondskelken omdat ik liever naar een iets rondere vorm wou. Je kunt die ook in verschillende kleuren krijgen en dat was voor mij wel belangrijk.
Succes. Heidi
|
|
Sabrina
11-9-2010
|
2-5-2010 14:01:23
@ gina,
Bedankt voor je site van demoor er op te zetten, ben al zooo lang opzoek naar iets wat ik echt mooi vind om aan men ventje te laten zien. Zodat hij weet wat voor soort ik graag zou hebben. En op deze site heb ik er veel mooie gezien. Super.
Grtjs xxx
|
|
kristel
20-10-2010
|
2-5-2010 14:05:16
@ melissa , in ben in 2000 voor de wet getrouwd in in men bruidsboeket toen zaten aronskelken, en weet niet wie je wijs heeft gemaakt dan die niet gedroogd kunnen worden maar mijn boeket is toen gedroogd en zit in een 3 hoekige stulp die hier ophangt in huis.
nu zullen er ook aronskelken en cala's in verwerkt worden, in de krleuren lime, wit, paars en beetje roze in men boeket.
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
2-5-2010 14:15:04
Mijn bruidsboeket zal heel simpel zijn: aronskelken met enkele bladen omheen, en over de lange stelen, een mooi wit lint!
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
3-5-2010 8:43:52
Dag Roel,
Mijn bruidsboeket zal van Florissant in Tisselt komen. Haar bloemstukken en boeketjes zijn steeds verzorgd.
Zeker een aanrader om eens langs te gaan.
Groetjes,
Kathleen
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|