Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

2-5-2010 11:02:03
hallo iedereen,

Nog een 2tal weken en onze trouw voor de wet staat voor deur en binnen een 6tal weken de trouw voor de Kerk. Ik heb zo veel stress, echt niet normaal. Heeft er iemand tips om de zenuwen binnen de perken te houden? Alles is geregeld maar toch, een mens begint dan over al zijn keuzes te twijfelen!(niet over mijn ventje hoor)

Tips en anti-stress ideeën zijn welkom !!

charlotte

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 853

VIki
14-5-2010
 Meld misbruik2-5-2010 11:57:25

Hey charlotte!

Wij trouwen ook binnen 2 weken en het begint ook te kriebelen!
Maar je moet denken, de keuzes die je gemaakt hebt, heb je met reden gemaakt, omdat jij (jullie) dat goed vonden! Dus zal dat zeker persoonlijk zijn en bij jullie passen! Iedereen die het niet goed vindt of commentaar heeft moet het op zijn eigen trouw dan maar zelf anders doen!
Een goed relaxatie oefeningetje is diep in en uit ademen en je enkel daarop concentreren, als je gedachten afdwalen gewoon terug aan ademhaling denken en dit 4 à 5 min doen!
Ik wens jullie heel veel succes en het wordt vast en zeker een prachtige dag!

groetjes

Viki

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik2-5-2010 14:58:38

Dag Charlotte

Misschien kan je morgen eens langsgaan bij de apotheek en een flesje Bach Bloesem Rescue Remedie halen. Het is een wondermiddel. Het is zeker niet schadelijk en wanneer je 4 druppels rechtstreeks op je tong laat druppelen of in een beetje water neemt, zal je kort daarop een rustiger gevoel krijgen en kan je er weer even volop tegen aan. Echt een super middel tegen stress en momenten waarop het even minder gaat. Moet je doen.

Groetjes en vooral genieten van jullie dag.
Voor ons is het nog 39 dagen wachten.

Christa

charlotte

Meld misbruik2-5-2010 15:09:29

Hartelijk dank voor de tips!Veel succes op jullie mooiste dag!

charlotte

Meld misbruik2-5-2010 15:09:30

charlotte

Meld misbruik2-5-2010 15:09:32

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...