Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 weken en moet nog suitekleren vinden... Lukt dit nog?

2-5-2010 13:13:53
Door omstandigheden waren er twijfels of we naar de trouw zouden gaan op niet. De beslissing lag niet bij mij, maar werd dus steeds uitgesteld. Aangezien het om de suite gaat en zo'n jurk veel geld kost, wou ik niets gaan kopen om dan toch maar in de kast te laten hangen.

Vrijdag ben ik bij Ann-Sophie gaan kijken in Sint-Martens-Latem. Wel mooie dingen gezien, maar natuurlijk in maatje 34 of 36... Dus niets gevonden...

Nu zou ik begin deze week nog willen gaan kijken in de winkel waar ik zelf mijn trouwjurk heb gekocht. Daar heb ik een hele goede ervaring mee. Maar zou het nog lukken om iets te bemachtigen van kleren, bvb. de pasjurk zelf of zo, want normaal moeten ze die toch nog bestellen? Ik bel sowieso nog eens naar de winkel, maar die is natuurlijk op maandag gesloten waardoor het alweer dinsdag wordt vooraleer ik kan langsgaan. Normaal is het best op afspraak, maar ik veronderstel dat het op dinsdag niet zo druk is en ik vast wel even kan langsgaan. Ik voel me er niet zo prettig bij... Dan moeten ze daar in de winkel al die moeite gaan doen voor mij...

Mijn laatste optie is een outfit die ik op Kapaza zag staan, maar weet niet of die al verkocht is en dan is het nog afwachten of het past...

Wat denken jullie, lukt het nog?

Steffie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1772

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik2-5-2010 13:18:41

Het zal spannen worden, denk ik.
Jammer dat je bij Ann-Sophie niets gevonden hebt...
Ik weet niet of pasmodellen onmiddellijk te koop zijn, eerlijk gezegd vrees ik er een beetje voor.
Heb je geen kleine boetieks in de buurt?
Ik weet wel dat P&C een suite-collectie heeft: zowel korte als lange avondkledij aan betaalbare prijs. Misschien is dit ook een optie?

Groetjes en succes!

Steffie
20-9-2008
 Meld misbruik2-5-2010 13:20:19

Ik ga ze eens bellen, dan hoor ik het wel of het eventueel lukt. Misschien van de collectie van vorig jaar, die hebben ze daar ook nog.

En waar vind ik P&C?

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 13:45:59

Dag Steffie,

van waar ben je?
Mijn schoonzus heeft voor de suite een speciaal broekpak gekocht bij Robel in Roeselare. Ze kon dit gewoon meenemen. Ze hadden er ook leuke kleedjes en zo, want mijn beste vriendin moet ook nog om haar suitekleed voor mijn trouw en ze zou daar eens gaan kijken. Ze is net bevallen, vandaar dat ze nog wat wacht :-).

Voor mijn suite zijn er ook die iets gevonden hebben bij Moggy's, die hebben ook glanzende kleedjes, die als suitejurk kunnen doorgaan.
Ik heb nog een satijnen blauwe lange suitejurk hangen, als ik je daar mee verder zou helpen, k vermoed maat 40 à 42. Je moet anders maar iets laten weten op heidi.logghe@telenet.be

Veel succes alvast.
Heidi

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik2-5-2010 14:01:56

bij aziexport verkopen ze ook suite kleding,
tegen minime extra prijs kan het op 2 weken mss wel gemaakt worden, kijk eens op hun website. voor fotos van suite kleding.

mijn trouwjurk komt van daar en ging de bruidskindjes hun kledij er ook laten maken hebben maar heb iets in c en a gehaald omdat ik het hen nog wil laten dragen achteraf.

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 14:10:29

Bij 1-2-3 hadden ze ook hele leuke kleedjes, niet te duur en heel mooi, mijn zus haar suitekleed komt hier van!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik2-5-2010 18:53:18

hey,
moet het echte suitekledij zijn of mag het ook gewoon avondkledij zijn? Dat eerste wordt waarschijnlijk wat krap,maar avondkledij kan je gemakkelijk nog vinden op 2 weken en is daarom niet minder mooi...

Groetjes,
Kristien

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik2-5-2010 19:50:02

Post hier mss eens een berichtje van dringend suite kledij gezocht, want ik zocht een kleedje voor een feest van vriendin waarvan ik getuige ben, heb m'n email adres erbij geschreven en ik heb zeker toch wel 4/5 mailkes gehad met schone kleedjes in (maar ik had ondertussen al ééntje gekocht).

lynn

Meld misbruik2-5-2010 20:40:37

in Aalst is er een outletwinkel met feestkleren, in een zijstraat van de grote markt.
Heb er oni onik en linea raffaeli gezien denk ik

lynn

Meld misbruik2-5-2010 20:40:40

in Aalst is er een outletwinkel met feestkleren, in een zijstraat van de grote markt.
Heb er oni onik en linea raffaeli gezien denk ik

Steffie
20-9-2008
 Meld misbruik3-5-2010 0:25:40

Bedankt voor jullie reacties. Aangezien ik fulltime werk, een kindje heb en een man die in ploegen werkt zal ik er sowieso verlof voor moeten nemen. Ik wil dus ook niet te ver rijden.

@ Heidi: Robel is in de winkelstraat, niet? Ik heb toevallig in Roeselare gestudeerd. En ik weet idd dat je bij Moggy's ook kleedjes heb die niet mis zijn. Het is het overwegen waard, al ga ik eerst eens luisteren dinsdag voor een echt suitekleed.

@ Lynn: Enig idee hoe die winkel noemt? Ik weet wel dat er een outlet winkel is van Pierre Yves in Deinze.

Ik zag nu toevallig de website Faviana, leuke jurken, maar ook 2 weken levertijd en het probleem dat je via internet niet weet wat je bestelt. (kwaliteit, maat ed)

Ik ga eerst bellen naar mijn oude bruidswinkel en duimen dat zij me kunnen helpen. En anders wordt het verlof nemen deze week om nog verder te zoeken.

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik3-5-2010 8:57:54

Mijn moeder heeft haar suitekleren vorige week woensdag gekocht bij Le Jour Ailleurs in Antwerpen. Ze hebben ook op andere locaties winkels.
Je krijgt de kleren onmiddellijk mee.

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 13:50:18

Beste,

Ja, Robel is in de winkelstraat. Veel succes.

Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...