TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
20-10-2010
|
2-5-2010 13:57:56
ze zijn mooi
wij hebben deze en ze worden gebracht door een coverband uit Delzijl uit Nl, de zanger en gitarist is goede vriend van ons en zen vriendin is men beste vriendin. en ze brengen nog een zangeres mee.
dus alles wordt acoustisch gespeeld, wil bewust geen orgel in de kerk hebben.
INTREDE LIEDJE : One - U2 VERGEVINGSMOMENT: Heaven Bryan Adams TUSSENZANG 1: Lucky van Jason Mraz en Colbie Caillat NA EERSTE LEZING of tussenzang 2: More than words - Extreme LIED: ondertekenen huwelijksregister: My all van mariah Carey
OFFERANDELIED: My immortal - Evanescence COMMUNIELIED 2 stuks door te lange duur van te communie gaan: 1 Hallelujah versie Bon Jovi ( origineel = Jeff Buckley) en als 2de Always van Bon Jovi NA BEZINNINGSTEKST: De Roos in het nederlands het liefst versie Ann Christy UITTREDELIED: From this moment - Shania Twain
|
|
Ann
|
6-5-2010 11:13:52
Beste,
jullie muziekkeuze is mooi, echt waar...
Het nummer van Nana Mouskouri doet me kippevel krijgen, ik ben dan wel geen bruid, maar wel een zangeres die missen zingt, ook mijn overleden mama was een grote fan van die grote dama Nana... zorg dat je een tissuetje bij de hand hebt, want het wordt een mooie maar zware mis, ik spreek uit ondervinding...
Veel geluk,
ann www. abosongs.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|