Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bolderkar voor bruidskindjes

2-5-2010 14:35:51
hoi bruidjes!

wij trouwen 26 juni en zijn op zoek naar een bolderkar met koeienvlekken op.
weet iemand waar we die kunnene vinden?
we hebben 3 bruidskindjes (4,3,1 jaar) de 2 oudste trekken hun jongste broertje verder die in de kar zit met de ringen aan een pluche koe. mijn vriend heeft een landbouwbedrijf dus lijkt het ons leuk die kar ook in thema te zetten.
(we wonen in nijlen, provincie antwerpen)
dankjewel!

inneke

inneke
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1925

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik2-5-2010 15:57:55

bolderkar koop je bv in dreamland kost echt niet veel kids kunnen er achtertaf nog mee spelen op de boerderij, je kan ze zelf schilderen in wit met zwarte vlekken erop

wij gaan ook een bolderkar gebruiken ik leen ze van vrienden van ons en schilder ze in onze tinten van onze trouw
wij hebben 7 kinderen
waarvan 5 meisjes en 2 jongens

de 2 zonen van 5 en 6 gaan hun jongste zusjes van 1 en 2 binnen trekken in de kerk in de kar dan, de andere meisjes lopen voor en achter de oudste 2 achter de kar de middelste dochter voor de kar met mandjes bloemblaadjes, geen echte geven plekken af op de rode loper, of gevriesdroogde wegens prijskaartje, maar gewoon stoffen uit de ava. kan je ze in verschillende kleuren krijgen.

en anders eens googlen op bolderkar

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik2-5-2010 15:59:29

letter wel op een bolderkar is wel vrij zwaar voor een kind van 3 en 4 jaar, onze zonen zullen 5 en 6 zijn tegen de trouw en zal al serieus trekken worden, ik zou je aanraden het eerst eens te proberen in de winkel hoor

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 7:45:04

In collishop heb je zo ook al vrij goedkoop, en inderdaad, zou niet specifiek op zoek gaan naar één met al koeienvlekken op, gewoon zelf schilderen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-5-2010 12:50:00

Bij janbibejan hebben ze wel een keilief duwwagentje in de vorm van een koe: https://www.janbibejan.com/0-1-jaar-baby/duwwagen-klaartje In het bakje kan je dan de knuffel kwijt! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...