Terug naar overzicht
ik heb dergerlijke jurk gezien bij dorien's frutsels op een foto van de bruidjes die daar juwelen had laten maken , als het die jurk is zou zwarte kanten sluier echt een must zijn, en wit of ecru zeker niet want dat zou je mooie kleed verbrodden, moet zeggen gedurfde variatie/creatie, je zal er prachtig uitzien
he fabienne is het zo'n jurk
Als jij je daarbij goed voelt moet je het zeker niet laten!! Het is jou dag! En om eerlijk te zijn, ik zou het niet doen omdat ik het gewoon niet durf en vrij klassiek ben ingesteld. Maar een zwarte sluier op een rode jurk zal heel heel erg mooi staan! Stuur zeker een foto door, ik ben benieuwd.
Zeker doen ! Lijkt me heel mooi.Moest ik geen bril dragen, zou ik ook wel een sluier overwogen hebben :-)
Heb jij het rode kleed met de bloemen van Marylise? Een zwarte sluier past zeker op een rood kleed hoor, moet je niet aan twijfelen! Alleen oppassen dat het geheel niet te donker wordt... Groetjes! Kristien
heb je berichtje gevonden fabienne maar kon er niet op reageren via men meldingen ja dees jurk heb ik ook op internet gevonden gehad maar zwarte sluier gaat volgens je beschrijving wel mooi bij je jurk passen hoor zelf ben ik ook nie tin wit en gebruik geen sluier, tot nu toe niet ben daar nog niet over uit