Terug naar overzicht
Die liedjes zijn toch perfect, jij en je vriend moeten de liedjes vooral mooi vinden, dat is alles wat telt.
De liedjes die je kiest moeten voor jou een betekenis hebben. Het doet er niet toe hoe iemand anders over je denkt. Het zijn stuk voor stuk goeie nrs die jujjie hebben gekozen.Het belangrijkste is wel dat je zeer goed naar de tekst luistert omdat er veel mooie liedjes zijn maar die dan wel meer betekenen als afscheid van een vriendin.De liedjes die wij gekozen hebben zijn het volgende.Wim Soutaer ik hoor bij jouClouseau: Altijd heb ik je liefNovastar: The best is yet to comeThe Corrs: At your sideDeze laatste hebben we gekozen omdat het een leuk nummer is en een goede afsluiter voor de misvoering. Een mens kom daardoor zeer vrolijk naar buiten.al deze nrs worden akkoestisch herwerkt door vrienden van ons
Bedankt voor de tips !Ga één van deze dagen mijn besluit eens moeten nemen en kiezen tussen de verschillende liedjes die ik had uitgekozen, ik ben gewoon zo'n eeuwig twijfelaartje en heb gewoon een bevestiging nodig dat het gepaste liedjes zijn, dus alvast bedankt en jullie ook nog veel succes met het huwelijk !
Hoi Angeliqueook wij zullen zeker Your Song van Elton John gebruiken, maar wat er ook zeker bij is, is 'Huis vol liefde' van Clouseau en 'Perfect Day' van Lou Reed...Heel mooie teksten.Wij trouwen op 9 juli 2004Alvast veel succes
kijk eens op www.huwelijksmuziek.tk Daar staan nog enkele ideetjes misschien onder repertoire! Groetjes!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be