Terug naar overzicht
Hey Elke, wij trouwen ook 9juli maar dan wel in Wetteren. Ons avondfeest gaat door in feestzaal de pepermolen te Borsbeke De planning is zo goed als rond, nog een paar kleinigheden. De zenuwen beginnen wel al te komen Groetjes, Gina
Hallo, Hier ook een bruidje van 9 juli! Wij trouwen voor de wet in Aarschot en onze feest gaat door in De Waterhoek ik Geetbets. Alles is in orde. Nog een paar uitnodigingen moeten de deur uit, men ventje zen broek moet nog korter gemaakt worden op zijn schoenen, ik moet nog mijn proefmake-up laten doen, maar verder zal alles zo goed als gedaan zijn. We kunnen beginnen aftellen! Nu gaat het toch wel snel ondervind ik?! Nog wel geen zenuwen dat zal de week zelf wel zijn denk ik... Nog veel succes verder! Dorien
hey Elke, Voor ons is 9 juli ook de grote dag. Wij zijn van West-Vlaanderen en trouwen in Sint-Eloois-Winkel. Het feest gaat door in de Cappellerie in Kuurne. Qua voorbereiding zitten we waarschijnlijk een beetje achter op schema: uitnodigingen gaan normaal dit weekend de deur uit. Voor het misboekje zitten we bijna aan de helft. Voor het overige moeten er nog veel kleine dingskes geregeld worden: tafelnamen, cadeau bruidskindjes, bruidsboeket, ... Nu het is tijd om erin te vliegen é. Doordat het nu ook zodanig druk is, heb ik ook niet echt veel tijd gehad om me er druk in te maken. Maar dat zal waarschijnlijk wel algauw komen :-) groetjes Anke
Hey Elke, Het is een hele opgave om je perfecte dag tot in de puntjes georganiseerd te krijgen, maar graag help ik hierbij een handje!Ik ben namelijk consulente van Victoria Juwelen en breng meer dan 300 zilveren, gouden en stalen juwelen naar jullie toe om uitgebreid te passen en te kiezen, samen met je entourage! De perfecte gelegenheid om meteen af te stemmen wie welke juwelen zal dragen op the big day, én aan een heel zacht prijsje, want meer dan 230 juwelen kosten minder dan € 50,00! Trouwen is een dure aangelegenheid, ook voor je vriendinnen die zich uiteraard een nieuwe outfit aanschaffen, dus Victoria juwelen biedt de perfecte afwerking met kwalitatieve en stijlvolle juwelen! Op mijn website www.katharos.be kan je de catalogus raadplegen, en kan je mij contacteren om een avondje in te plannen. Vergeet niet dat de tantes en vriendinnen van je mams dit ook interessant zullen vinden, want wat is er meer vrouwelijk dan juwelen? Groetjes en heel veel succes met de planning van de dag van je leven!! Karin
Hoi, wij trouwen op 05/06/2010 maar geven ons avondfeest ook in De Vesten in Laakdal. Geen ervaring met het eten in de zaal maar waren direct verkocht door de uitstraling van de zaal. Dus hopen dat het eten even lekker is.