Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen op 29 mei dus we hopen ook dat het weer er beter gaat uitzien dan de voorbije dagen. Op jullie ' grote dag' zal het zonnetje wel schijnen, dat voel ik! Het begint inderdaad rap te korten en ik voel toch al een klein beetje de spanning en de stress. De laatste voorbereidingen zijn volop aan de gang! We wensen jullie een fantastisch moment en een onvergetelijke dag! Groetjes, Naomi
wij trouwen nu vrijdag, en ook ik maak me serieus zorgen om het weer...ma idd, we hebben dat niet in de hand, dus we mogen onze dag er ook niet door laten verpesten he ;-) Geniet er maar van, ongeacht goed of slecht weer!
Hey Annelies! Ook wij trouwen op 21 mei en we zullen het weerbericht stevig in de gaten houden! We hopen op het beste natiuurlijk, maar zelfs al is het niet, dan nog zal dit onze dag niet kunnen verpesten! Maar toch... fingers crossed!!! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en een prachtige dag gewenst!!! dikke kussen!
Ach, dat blijf je hebben hé... wij trouwen in hartje zomer, maar ook dat geeft geen garanties, kan evengoed een stormweerachtige dag zijn... Dus positief denken en ach ja, meeste speelt toch binnen af, dus al bij al kan het weer weinig verpesten. ;)
Wij trouwen net als lien, deze vrijdag, en het ziet er niet al te schitterend uit :s marjah we maken er natuurlijk het beste van :) xxxxxxx Liesbeth
wij zijn zaterdag aan de beurt en houden ook angstvallig de weerberichten in de gaten, maar wij hebben besloten gewoon zelf te stralen op onze dag, dan ebben we zelfs geen zon nodig (al zou het wel welkom zijn). We laten onze dag niet verpesten hé! geniet van jullie trouwdag!
Hoi wij trouwen 22 mei, dus vandaag nog 16 dagen op de teller.. Frankske Deboosere zei al dat het deze week en het komende weekend niet echt supermooi zal zijn.. spijtig toch he..april was zo fantastisch goed.. laat ons hopen dat het betert, want anders ga ik serieus bibberen!!!