Terug naar overzicht
Hey sorry, Kan u niet helpen. Ik ben in den tijd aan het zoeken geweest en die lessen beginnen meestal in september. Tenzij je privé les neemt zullen er niet veel mogelijkheden zijn vrees ik.
Hey, Ik en mijn vriend hebben elkaar leren kennen op de dansschool. Wij volgen les in Ekkart. Naar onze mening een goede dansschool. Daar kan je ook heen gaan voor je openingsdans. Je hoeft alleen een afspraak te maken. De eerste les je liedje mee te nemen en dan verzinnen zun daar een choreografie op. Per les van 1u betaal je daar 60 euro.Hoeveel lessen je neemt ligt aan jullie. Zij geven de raad dit een 3 maanden voor je huwelijk te starten.
Dansschool is idd de beste dansschool die ik ken. Heb ook een jaar bij Walkiers gedanst, maar deze dansschool is meer op een ouder publiek gericht. Ekkart vind ik persoonlijk veel beter. In de buurt van Willebroek is er "dance for ever" in Tisselt. Hier heb ik echter geen ervaring mee. Groetjes, Kathleen
Hallo! wij zijn wel naar Dance Duplex in Aartselaar geweest, en waren hierover héél tevreden! Een andere dansschool in onze buurt (we zijn van Breendonk) is, zoals Kathleen al zei, in Tisselt. Maar doordat veel vrienden van ons hier les volgen en onze openingsdans een verrassing moest blijven hebben we deze niet gekozen. Mijn zussen volgen hier wel les en zij zijn zeer tevreden! Dus misschien daar eens gaan horen? Groetjes