Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum gevonden!

11-1-2006 16:22:06
Weeral iets dat van ons to-do-lijstje mag: gisteren hebben we 't kostuum voor m'n ventje gevonden. We zijn bij Labaere in Zottegem geweest. 't Eerste kostuum dat hij paste was natuurlijk direct goed :-)
'k Heb hem toch zover gekregen dat hij nog wat andere dingen paste, maar 't is dan toch 't eerste geworden. En de prijs viel ook goed mee: voor z'n (driedelig) kostuum (van Masterhand), hemd en manchetknopen hebben we iets van een 600 eur betaald. De kostuums die ik heel graag zag, maar waar m'n ventje dan niet zo goed mee stond, waren wel van een iets duurdere categorie: voor een driedelig kostuum van Cossmo moet je toch op een 750-800 eur rekenen.
Ook de huurkostuums voor de suite zijn gereserveerd, dus daar moet ik me ook geen zorgen meer in maken! 't Begint allemaal in orde te komen...

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 606

Els
1-4-2006
 Meld misbruik11-1-2006 17:43:52

klopt, wij zitten met een kostuum van cossmo: kostuum zelf 85o, hemd 80, das 80, schoenen, kousen... mooie rekening ;-) maar wij hadden het kostuum gewonnen ;-) Was dus wel heeeeeeeeel erg leuk!

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik12-1-2006 12:06:13

Hey Sylvie

Ik ben vorige week met mijn ventje een kostuum gaan kopen bij Labaere. Hij heeft er maar 2 gepast en twas ook direct goe, tis ook een van Masterhand. Dat inderdaad nog in de gemiddelde prijsklasse valt. De kostuums van Cossmo stond mijn ventje ook nie mee. Tis eigenlijk tzelfde kostuum dat in de etalage stond als je voor de deur staat links. Tis eigenlijk bruin, maar niet echt donker. Wel heel mooi hoor. En supervriendelijke verkoopster!

groetjes
sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info