Nu Online
Momenteel zijn er 476 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misviering ( gebedsviering ) Hulp gevraagd.

3-5-2010 11:51:34
Hallo iedereen,

Ik ben zo nu en dan al op zoek naar muziek en teksten voor ons kerkelijk huwelijk. Lijkt vroeg maar moet in augustus nog een zware operatie ondergaan en vrees dat mijn hoofd er niet naar gaat staan. Vermits ik in het onderwijs sta en 's avonds nog les geef in clubs heb ik ook niet altijd tijd. Vandaar het op tijd beginnen zoeken naar teksten en muziek. Neem graag men tijd voor zo'n dingen.

Heeft er iemand leuke ideeën of tips? Vooral muziek wordt een probleem want wil het niet te sentimenteel maken. :D

Laat alvast iets weten.

Nog veel succes voor de toekomstige bruidjes!

Groetjes
Kitty

Kitty
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1001

angela
2-10-2010
 Meld misbruik3-5-2010 13:09:49

ALS JE BIJ GOOGLE MISBOEKJES INTIKT KRIJG JE EEN HELEBOEL VOORBEELDEN. T MIJNE IS ZO GOED ALS AF,WIJ HEBBEN OOK VOOR EEN GEBEDSVIERING GEKOZEN. IK WIL HET WEL EENS DOORSTUREN HOOR, MOET NOG EEN PAAR ZAKEN AANPASSEN. ONZE PASTOOR VOND HET WEL GOED.
MIJN EMAIL ADRES IS angela.paepen@hotmail.com.

enkele liedjes:

AMAZING GRACE OF DE BRUIDSMARS
IF IT AIN'T YOU (ALICIA KEYS)
I SAY A LITTLE PRAYER ( A. FRANKLIN)
SOMEBODY (DEPECHE MODE)
THE BEST IS YET TO COM (NOVA STAR)
VIVO PER LEI (A. BOTECELLI)
IK HOOR BIJ JOU ( MARCO BORSATO)
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOG (PAUL DE LEEUW)
I WILL FOLLOW YOU (SISTER ACT)

IK HOOP DAT JE HIER AL MEE VERDER KAN

GROETJES ANGELA

Kitty
9-4-2011
 Meld misbruik3-5-2010 21:07:29

Dank je voor de hulp. Daar kan ik idd al redelijk wat mee doen. Je mag dat altijd doorsturen als je dat niet erg vindt. girl_crazy_0810@hotmail.com .
Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes
Kitty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...