Terug naar overzicht
Ik denk dat ze dat bij Casa of Blokker wel hebbengroetjes
Ik heb ooit zo van die "voile"(ik weet ook niet hoe je het schrijft/zegt) gekocht voor versiering (voor in een winkel) op de zondagmarkt aan brussel-zuid (naast het station) Je hebt daar heel veel vreemdelingen met stoffenkraampjes en daar heb ik dat gekocht... hele mooie en echt niet duur. Groetjes Prisca
Oh, het moet waarschijnlijk super romantisch zijn!! Je kan stoffen kopen in de veritas... Ik weet niet van waar je bent, maar in de Sleepstraat in Gent is er ook een goedkope, maar goeie stoffenwinkel.
dat zou wel prachtig zijn om de leuning te versieren en di de turkse winkel in gent heb je er in alle kleuren en echt niet duur. Frida
je kan heel leuk versieren met lappen stof met grote strikken. Bij www.defeesttuin,nl verhuren ze zoiets, echt mooi. Ook hebben ze daar bogen en deurharten. Groet, Margreet
Hey, bedankt iedereen Ik denk dat ik eens naar de zondagmarkt in Brussel gaat aangezien dat toch wel dichterbij is dan Gent :-) (ik woon namelijk in Landen). In ieder geval weet ik ongeveer waar ik allemaal moet zoeken :-) Veel plezier nog met de voorbereiding.