Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering trapleuning kerk

3-5-2010 13:00:00
Hallo

Wij trouwen 11 september voor de kerk hier in ons dorpje Overwinden.
Onze kerk staat op een heuvel en is dus voorzien van trappen.
Nu zou ik graag de leuning van de trappen willen versieren met een soort voile (of hoe zeg/schrijf je dat).

Weet iemand waar je dit kan krijgen?

Alvast bedankt.

Maureen
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1151

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik3-5-2010 13:12:23

Ik denk dat ze dat bij Casa of Blokker wel hebben
groetjes

Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik3-5-2010 14:43:54

Ik heb ooit zo van die "voile"(ik weet ook niet hoe je het schrijft/zegt) gekocht voor versiering (voor in een winkel) op de zondagmarkt aan brussel-zuid (naast het station) Je hebt daar heel veel vreemdelingen met stoffenkraampjes en daar heb ik dat gekocht... hele mooie en echt niet duur.

Groetjes Prisca

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik3-5-2010 15:06:28

Oh, het moet waarschijnlijk super romantisch zijn!!
Je kan stoffen kopen in de veritas...
Ik weet niet van waar je bent, maar in de Sleepstraat in Gent is er ook een goedkope, maar goeie stoffenwinkel.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-5-2010 15:24:53

dat zou wel prachtig zijn om de leuning te versieren en di de turkse winkel in gent heb je er in alle kleuren en echt niet duur.

Frida

Margreet

Meld misbruik3-5-2010 22:14:14

je kan heel leuk versieren met lappen stof met grote strikken. Bij www.defeesttuin,nl verhuren ze zoiets, echt mooi. Ook hebben ze daar bogen en deurharten.

Groet,
Margreet

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:17:54

Hey, bedankt iedereen

Ik denk dat ik eens naar de zondagmarkt in Brussel gaat aangezien dat toch wel dichterbij is dan Gent :-) (ik woon namelijk in Landen).

In ieder geval weet ik ongeveer waar ik allemaal moet zoeken :-)

Veel plezier nog met de voorbereiding.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...