Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste bezoek bruidswinkel

3-5-2010 15:02:08
Hoi iedereen,

Ik ben dit weekend voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen! Bij Amiga in Breda. Ik had het mij helemaal anders voorgesteld! Bij het binnenkomen mocht ik zeggen wat ik graag wou en absoluut niet wou. Ik wil geen strapless jurk. Mijn schouderbladen steken sterk uit en dat vind ik bij mezelf dus niet mooi. Toch bracht de dame mij de ene na de andere strapless jurk. Echt vervelend. Ik had ook gezegd dat ik graag iets met kant wou maar ook dat scheen ze niet begrepen te hebben. Voor de rest was de dame echt heel behulpzaam maar ze begreep maar niet wat ik echt wou. Na tien kleedjes zei ze plots: en dit is dan de laatste! Dat was gelukkig een kanten jurk en ik was er helemaal weg van. Mijn moeder en schoonmoeder niet echt, dus heb ik ze niet genomen. Toch was ik echt teleurgesteld... Hoeveel jurken mag je zoal passen bij je eerste bezoek? Is dat normaal? Jammer ook dat alle jurken in de kast zaten en dat die steeds weer toe ging nadat zij er een had uitgekozen... Ik had zelf ook wel graag eens rondgekeken. Mijn volgende afspraak is bij Cermo in Turhout. Hopelijk volgende keer beter!
Groetjes, Leen

leen
9-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1046

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 15:18:52

dag leen,
ik wist in het begin absoluut niet wat ik wou, en heb bij mijn eerste bezoek (Mia Monta) dan ook wel 20 verschillende kleedjes gepast. Na die pasbeurt was ik er wel vlug uit, qua stijl toch.

Maar heb daarna in verschillende winkels toch nog een kleedje of 15 gepast vooraleer ik besloten had. Maar het wauwgevoel heb ik nergens gehad, tot ik besloten had en het kleedje nog eens aandeed, dan had ik echt van dit is hét kleedje voor mij.

Nog veel succes met de verdere zoektocht, maar laat je niet leiden door de smaak van andere mensen. Als jij het mooi vindt en dat wil kopen, dan doet de mening van je mama en schoonmama er niet toe!

groetjes
eva

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 16:19:27

Bij mijn eerste pasbeurt mocht ik er 8 passen, maar m'n droomkleed zat er wel tussen gelukkig! Had al ERG véél research gedaan met boeken en de allermooiste dan ook uitgeknipt enzo. Ladybird was veruit de mooiste collectie en het is er dan ook een geworden van hen.
Op zicht had 't anders kunnen verkeren, want bepaalde dingen die'k dan eerst mooi vond, stonden mij in werkelijkheid niet. M'n kleed nu was in boekskes verre van eerste keuze, maar bij passen toch meteen verkocht.
Ook ik heb niet de schouders om strapless te gaan, maar... tegenwoordig heb je helebool kraagjes die ze derop kunnen zetten en dat geeft weer 'n héél héél ander beeld. Was bij mij toch ineens gans iets anders in paar seconden tijd. Dus misschien proberen waard als je de rest van die jurken mooi vindt?

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-5-2010 18:39:58

Ik mocht bij m'n eerste pasbeurt passen zoveel ik wilde. Gelukkig dat de verkoopster op een bepaald moment wel ging sturen, anders had ik heel de winkel gepast ;-) En 'k moet zeggen, na een stuk of 14 kleedjes was ik het passen ook wel kotsbeu. Maar had een goeie verkoopster, die me heel erg op m'n gemak stelde, die wat stuurde, en die mijn droomjurk voor mij uitgezocht had. Een jurk die ik zelf nooit had gekozen. Soms zien zij gewoon veel beter wat je staat dan je zelf denkt he...
Ga gewoon nog een hoop winkels af, en amuseer je alleen al met passen! En passeer zeker eens langs "le chapeau"! Super service daar!

Succes!

joke
1-8-2009
 Meld misbruik4-5-2010 13:52:54

hey!

Ik ben heel vriendelijk geholpen geweest bij le chapeau en het bruidshuis in merksem. over Cermo heb ik ook al veel goeds gehoord. hopelijk doen ze je daar de ervaring in breda snel vergeten. veel plezier!

Sofie
21-8-2010
 Meld misbruik8-5-2010 18:26:45

fiogf49gjkf0d
Hi,

Ik ben bij Linx in Hasselt geweest, echt een aanrader.
Ik was eerst naar de mode show geweest en zo al een idee gekregen van de collectie wat ik mooi vond wat ik absoluut niet mooi vond. Ik had ook een papier met nummers gekregen en die nummers hingen ook met een kaartje aan elk kleed dat het model aanhad.

Ik had zo 5 jurken om lijstje staan die ik echt heel mooi vond, uiteindelijk is het idd één van die jurken geworden.

Hilde
19-6-2010
 Meld misbruik12-5-2010 15:54:21

Ik had mijn eerste pasbeurt ook anders voorgesteld, allemaal maatjes 36.
Zij tonen het voor u. In een andere winkel moest ik dan ook zeggen wat ik wel en niet wou, maar had bij geen enkel kleed een wauw gevoel. Dan bij Nicky Vankets in Hasselt geweest, had dit al in mijn gedachten, en dit was super. Enorm vriendelijk en behulpzaam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...