Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pech

3-5-2010 15:43:02
Hallo bruidjes,

Vorige week was het echt een pechweek voor ons gezin.

25 april gingen we met ons gezin fietsen. Waren nog maar een half uurtje vertrokken of ons grote meid haar voet zat tussen mijn achterwiel. Gelukkig niet zo erg: diepe schaafwonden op haar hiel.

Vorige week vrijdag ik ten val gekomen op mijn werk. Resultaat: voet gebroken op 2 plaatsen.
Mijn grootste zorg: Ben ik op tijd uit de plaaster voor mijn trouwdag en vrijgezellen.

Naar dokter: heb nu een spanverband tot donderdag omdat mijn voet te erg gezwollen stond. Donderdag krijg ik dan een loopplaaster voor een drie à vier weken. Hij zou er dus ofwel eind mei of begin juni af mogen.

Gelukkig want mijn vrijgezellendag is 14 dagen later en onze trouw en maand later.

Dus nu is het duimen maar dat ik vlug genees.

Groetjes

Tineke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 981

Nancy
16-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 18:33:20

veel beterschap , en hopelijk komt alles op tijd in orde !!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-5-2010 18:54:40

Miserie komt toch nooit alleen hé?!?

Allé, het is te hopen dat je vanaf nu van alle miserie gaat gespaard worden.
Over je vrijgezellen zou ik mij nu geen zorgen maken, desnoods gaat dat nog met nen loopplaaster hé. Tegen de trouw zal je wel terug de oude zijn.

Veel beterschap!

groetjes, Carolina

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 20:24:04

Hey Nancy, hey Carolina,

Miserie komt inderdaad nooit alleen.

Voor mijn vrijgezellendag maak ik mij niet zo een zorgen.

Merciekes, voor de steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Tineke

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 21:07:12

We duimen mee dat alles in orde komt!

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:22:08

Hopelijk komt alles in orde!

Ik heb als kind trouwens hetzelfde voorgehad als je dochter, met voet tss achterwiel fiets mama. Ik heb wel tijdje in de plaaster gelegen toen, laaang geleden!:-)

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 18:48:45

Merciekes allemaal,

Het doet deugd te weten dat je hier altijd terecht kunt met je verhaal. Gelijk ook wat het is.

Mijn voet en tenen zijn nu blauw uitgeslagen.

Mijn dochtertje haar voet is bijna genezen. Nog een klein beetje open. De rest is al toegegroeid. Oef.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-5-2010 21:22:13

Gelukkig valt het bij je dochter mee.

Ik heb zo ooit een voetje gezien waardat serieus ' wat af ' was. Een beeld dat me nog steeds bij blijft.

groetjes, Carolina

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-5-2010 11:03:59

Hey meisje,

Het komt echt wel goed! Veel rusten en veel extra melk drinken! Klinkt stom maar de extra calcium kan met een breuk geen kwaad! Ik heb er een goed oog in dat je voet wel genezen zal zijn tegen dan! Mijn mama heeft met haar huwelijk net hetzelfde gehad jaren geleden. Het was haar pols. Het was net geen 6 weken voor haar trouw! Twee dagen voor de trouw is het gips eraf gegaan en het was ok!

Groetjes,
Edel

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik6-5-2010 17:53:10

Hey Edel,

Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!!!!!

Hey andere bruidjes,

Kom net terug van de dokter. Ze heeft er nu een loopplaaster voor 4 weken aangedaan.

Wel een gewicht ze nu. Vanavond mag ik er nog niet op stappen maar vanaf morgen wel maar ook niet te veel. Mag toch vanaf maandag terug gaan werken. Jippie!!!

4 juni mag de plaaster er af.

Nogmaals merciekes voor jullie steun!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...