Terug naar overzicht
veel beterschap , en hopelijk komt alles op tijd in orde !!
Miserie komt toch nooit alleen hé?!? Allé, het is te hopen dat je vanaf nu van alle miserie gaat gespaard worden. Over je vrijgezellen zou ik mij nu geen zorgen maken, desnoods gaat dat nog met nen loopplaaster hé. Tegen de trouw zal je wel terug de oude zijn. Veel beterschap! groetjes, Carolina
Hey Nancy, hey Carolina, Miserie komt inderdaad nooit alleen. Voor mijn vrijgezellendag maak ik mij niet zo een zorgen. Merciekes, voor de steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Tineke
We duimen mee dat alles in orde komt!
Hopelijk komt alles in orde! Ik heb als kind trouwens hetzelfde voorgehad als je dochter, met voet tss achterwiel fiets mama. Ik heb wel tijdje in de plaaster gelegen toen, laaang geleden!:-)
Merciekes allemaal, Het doet deugd te weten dat je hier altijd terecht kunt met je verhaal. Gelijk ook wat het is. Mijn voet en tenen zijn nu blauw uitgeslagen. Mijn dochtertje haar voet is bijna genezen. Nog een klein beetje open. De rest is al toegegroeid. Oef.
Gelukkig valt het bij je dochter mee. Ik heb zo ooit een voetje gezien waardat serieus ' wat af ' was. Een beeld dat me nog steeds bij blijft. groetjes, Carolina
Hey meisje, Het komt echt wel goed! Veel rusten en veel extra melk drinken! Klinkt stom maar de extra calcium kan met een breuk geen kwaad! Ik heb er een goed oog in dat je voet wel genezen zal zijn tegen dan! Mijn mama heeft met haar huwelijk net hetzelfde gehad jaren geleden. Het was haar pols. Het was net geen 6 weken voor haar trouw! Twee dagen voor de trouw is het gips eraf gegaan en het was ok! Groetjes,Edel
Hey Edel, Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!!!!! Hey andere bruidjes, Kom net terug van de dokter. Ze heeft er nu een loopplaaster voor 4 weken aangedaan. Wel een gewicht ze nu. Vanavond mag ik er nog niet op stappen maar vanaf morgen wel maar ook niet te veel. Mag toch vanaf maandag terug gaan werken. Jippie!!! 4 juni mag de plaaster er af. Nogmaals merciekes voor jullie steun!!!!