Terug naar overzicht
Hallo Maria Clara, zelf ben ik ook protestants, die waar wij gaan is vrij groot, niet lelijk maar zeker geen sterallures, stoffen stoelen enzo. Dat is in de Lange Lozanastraat te Antwerpen.In St.-Genesius-Rode (bij B'sel) heb je de internationale. Méga-groot en mooi vanbinnen, ook groot parkeerterrein er aan. Je hebt ook héél wat kleinere kerkjes in Antwerpen, maar daarom niet minder mooi.Mag ik even benieuwd zijn en vragen waarom eigen kerk geen optie is? Dat was bij ons totaal onpraktisch gezien de taalbarrière, parkeergelegenheid (fiasco hier) en afstand tov feestzaal en 't feit dat familie/vrienden van overal kwamen en Antwerpen niet zo centraal ligt. Als je mailtje stuurt naar trouw@annunaki.nl met wat je precies zoekt, kan ik je misschien betere info geven. Met dopen/trouwen/vrienden komt je toch al es in verschillende kerken hé.
Onze kerk is wel groot genoeg, maar het is echt modern. We zouden graag in een mooie kerk trouwen die er echt uitziet als een kerk. Snapt u? Het is gewoon zoals ik het droomde. :) Werkt u met bruiloften?
Hmm, onze kerk (ook protestants) is denk ik niet de allermooiste die bestaat, maar gewoon omdat het de kerk is waar ik al mijn hele leven ga, wil ik daar trouwen. Maar misschien de Lutherse kerk op de Tabaksvest? Is nu wel lang geleden dat ik daar was, dus weet niet precies meer hoe deze eruit ziet. De kerk in de Lange Winkelstraat is ook wel mooi, er is er een in de Bexstraat, een in de Lange Lozannastraat,...