Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor bruidskinderen!!

3-5-2010 17:32:55
Hey,
Ik ben op zoek achter kledij voor mijn twee bruidskinderen.
Het zijn de kindjes van mijn zus,de kleinste is mijn metekindje ;-)
Ze zijn 7 en 4 jaar?
Weet er soms iemand een leuk adresje ofzo???

katrien
1-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 798

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik3-5-2010 19:22:38

Deze vraag is al heel vaak gesteld, dus misschien kan je hier al tips vinden.
Veel is afhankelijk van je budget en je wensen, wil je echte prinsessenjurkjes of net niet?
Bij C&A hebben ze een leuke communiecollectie. Gymp heeft ook leuke kleding.
Of kijk eens bij Humpiedump.

nele
26-6-2010
 Meld misbruik3-5-2010 20:20:19

CSK heeft ook zeer toffe kleding, net als Mexx is deze nog prijslijk terwijl gymp zeer mooi is maar ook zeer duur!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:24:11

ik heb 7 kindjes
waarvan 5 meisjes en 2 jongens
en heb voor onze trouw bij c en a geweest uit de communiecollectie van dit jaar.
( mooiste eraan is dat ik mijn jurk op hun kledij heb afgestemd)

waar je echt mooie jurkjes vindt alsje echt feestelijk wilt gaan ook niet al te duur wel iets duurder dan de c en a ( tussen 29 en 45 voor setje zowel jongen als meisje heb ikz e betaald)

mooie jurkjes prinsesse stijl of toch heel sjiek vindt je ze bij aziexport vindt je in merksplas bij lin en davy, eens googlen voor aziexport en je vindt hun website. prijzen staan erbij. kleuren kunnen naar wens aangepast worden bij sommige modellen en jurken als je dat wilt. werd me gezegd,

mijn trouwjurk komt van daar. ben er mega content van , super goede service

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 13:52:17

Wij rijden dit weekend naar onze noordenburen om een kijkje te gaan nemen bij Humpiedump. Een kostuumpje kost daar 30 euro en zagen een mooi kleedje van dezelfde prijs! Kunnen we niet voor sukkelen he!

kimberley
25-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 13:39:30

je moet eens een kijkje nemen op ebay daarstaat een site op van een winkel voor bruidskledij voor kinderen genaamd boutique magique aan heel prijselijke voorstellen alles nieuw

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...