Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welk menu?

3-5-2010 19:14:32
Hey bruidjes!

We hebben eindelijk een zaal gevonden! De baenwinning in Diepenbeek. Ze hebben hier ons zeer goed ontvangen en ons veel uitleg gegeven. We hebben dus een feestzaal met een tuin. Als het mooi weer is zouden we graag de receptie doen in de tuin. Indien dat niet mogelijk is doen we het uiteraard binnen. Nu is mijn vraag: Wat voor soort hapjes geven jullie op jullie receptie? En op het avondfeest? Wij zitten met +/- 100 man en we vinden het te veel voor iedereen eten te geven. Daarom dachten we om voor het avondfeest met de familie en heel goede vrienden uitgebreid te eten en 's avond wanneer de andere gasten er zijn gewoon wat hapjes te geven. Wat denken jullie hiervan?

Femke
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1069

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-5-2010 20:16:11

Ik persoonlijk ben daar niet voor.

Wij hebben voor een 'goedkopere' menu gekozen zodat we voor iedereen eten konden voorzien. Wij wilden niet té chique eten omdat niet iedereen daar voor is. We hebben voor een menu gekozen die iedereen wel 'lust'.

voorgerecht: trio van de chef (mozarella bolletje met zongedroogde tomaat, garnaalcocktail en parmaham met meloen)
koninginnesoep met tomatenblokjes
parelhoenfilet met muskaatdruifjessaus, groenten en aardappelgerechtjes
dessertenbuffet (ijstaart, fruitbiscuit, tiramisu, chocomouse, soezentoren, bavarois)
's nachts nog een frietje

Op de recepties waardat wij geweest zijn waren de hapjes:
toastjes met allerlei beleg
mini soepje (kreeft)
gefrituurd mosseltje
gevuld tomaatje met garnaal
witloofblaadje met kruidenkaas
...
Daar kan je zo ver in gaan als je wil hé.

groetjes, Carolina

Hannelore
4-9-2010
 Meld misbruik3-5-2010 20:58:08

Wij trouwen ook in de Baenwinning , wij vielen dadelijk voor de romantische setting!

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 14:50:44

Is het misschien niet een beter idee om dan voor uw diner een receptie te geven? ipv na het diner mensen nog te laten toekomen en hapjes te geven?

De mensen van het diner zullen allesinds daar niet zoveel aan hebben lijkt mij, gezien zij al vol zullen zitten van het diner....

Wij geven een receptie van >200pers, daarna is het diner met 140 pers die overblijven.

Wat je evt. ook nog kan doen is mensen uitnodigen voor het dansfeest en ze mee laten aanschuiven aan het dessertbuffet.
Tijdens het dansfeest kun je dan halverwege de nacht nog wat hapjes ofzo laten komen

Kwestie van soort hapjes; wij hebben 14 receptiehapjes pp. Hier zitten oa. toastjes, warme gerechtjes zoals bv scampi's, mini-pizza's voor de kids en frisse gerechtjes in maar ook oesters, kreeft etc.

Naomi

Meld misbruik6-5-2010 15:49:28

Hoi,

Wij hebben in het begin ook overal een offerte aangevraagd en ook daar in Diepenbeek.
Voor ons vonden we het toch iets te duur!! Kwaliteit zal wel tiptop zijn, maar er zijn veel mensen die niet genoeg gaan hebben aan het eten dat ze daar geven.
Wij hebben dan uiteindelijk iets gevonden, het is weliswaar een klein half uurtje rijden van bij ons in Alken. Het Rubenshof heeft een hele goede service en zij hebben ook van die buffetten die schappelijk zijn van prijs.
Per persoon en all-in tot en met alles van dessertbuffet en koudbuffet die blijven staan, betalen we 61,50€. Ze had inderdaad een speciale prijs voor ons gemaakt omdat we met ongeveer 150 personen zijn. Ongeveer 144 avondfeest en 7 fuifgangers.

Hopelijk heb je nog de tijd om hier eens naar te kijken en eventueel vind je iets leuks ook
Want daar hebben ze verschillende goede formules!!

Veel succes!

Naomi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...