Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gekozen!!!

3-5-2010 21:57:50
Hallo medebruidjes,

Vandaag hebben we "eindelijk" onze trouwringen besteld. Het zijn er uit de collectie van Aurodesign geworden. Wel niet onze eerste keus. Die waren ten eerste al vrij prijzig (760€), maar ze waren ook niet mooi aan de vinger.
Nu hebben we gekozen voor een palladium/ goude ring. Mijne 1kant palladium; 1kant goud. Mijn vriend volledig palladium met binnenin een rand goud. We hadden het probleem dat de zelfde van mijne niet mooi was bij hem en andersom :) Dus nu 2verschillende ringen maar toch bijpassend.
Heeft nog iemand dit voor?

Groetjes
Kathleen

Kathleen
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 576

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:02:06

wij hadden zelfde probleem
maar zijn dan maar voor staal zilver ring gegaan nu
met 3 kleine steentjes erin.

onze eerste keuze kwa ringen was veel te duur zou ons op 1500 euro gekomen hebben voor 2 ringen , en das te veel van goede men man werkt in een staal bedrijf in de beitsbakken en das niet ideale met zo'n prijzige ring dan

en waren er vrij goedkoop

An
26-6-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:11:48

Onze ringen passen in principe zelfs niet echt bij elkaar: de mijne is een vlakke witgouden met twee steentjes, en die van mijn toekomstige een dikke met goud en palladium. Ook bij ons het feit dat we met elkaars ringen niet mooi staan (dus ik met geen enkele dikkere ring, en hij met geen enkele fijnere), en aangezien je er toch je hele leven mee voort moet... wij hebben ook wel gemerkt bij 't passen van verschillende ringen dat wat je mooi vind op papier, echt lelijk kan zijn aan je vingers :-s

Kathleen
8-9-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:13:19

Die van ons waren ook 1520€ samen (760€/stuk)Nu zitten we aan 1071€ voor de 2

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik3-5-2010 22:18:33

Wij hebben de onze nog niet besteld maar ik zou het niet erg vinden als ze niet bij elkaar passen. Zolang we ze maar beiden mooi vinden! We hopen rond de 500 te kunnen blijven per ring maar ik vrees er wat voor als ik de prijzen zie.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 7:44:10

Hannelore, kan heus wel! Wij betalen 835 voor beiden. Beiden witgoud met zo'n brede streep binnenin, waarbij er bij mij dan 8 briljantjes in zitten, 't is gewoon kwestie naar juiste adresje te gaan: Fede Di Orio.

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:06:58

De onze zijn gemaakt door de vriend van mijn schoonzusje, is een goudsmid. Ze zijn van witgoud, de mijne gaat geborsteld worden en die van mijn vriend wschl niet, want dat was anders ook te vrouwelijk aan zijn hand. Die van hem is trouwens ook breder dan de mijne (op die manier kan er bij mij gecombineerd worden met een andere ring met een steentje bv) ...

Ze zijn allebei dus strak, maar vanbinnen zitten vingerafdrukken. In de zijne zitten die van mij en in de mijne zitten die van hem.

We zijn er in elk geval héél tevreden mee!

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:13:36

Wij hebben heel traditionele ringen (van Traditions). Witgouden zonder eender wat op. Maar de mijne is een dunne & smalle en die van mijn vriend een dikke & brede. Ik draag buiten mijn verlovingsring nooit ringen en die ring is ook vrij fijn. Mijn vriend draagt altijd dikke grote ringen. Prijsverschil was er uiteraard ook naar: de mijne is iets van een 300€, de zijne een 700€ (totaal samen was 1.042€).

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:34:58

@ Kathleen: gelijk heb je!
De onze kosten in totaal €860. Allebei witgoud met in het midden er verdikkingetje erop (hoe leg je zoiets uit! ) en bij mij ook 8 briljantjes! Fede di Oro!

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:37:10

Onze ringen zijn ook niet van het zelfde 'koppel' als je dat zo kan zeggen... Maar de 2 verschillende koppels zijn eigenlijk ook goed te combineren! Maar mijn ring is niet echt heel erg traditioneel. We vinden ze super mooi... liggen al een paar maand bij ons thuis. Vonden dat echt iets belangrijk en zijn er eigenlijk heel snel naar gaan kijken. Onze ringen samen was iets van een 1050 euro. Dus viel goed mee, kreeg er zelfs een batterijtje gratis voor in mijn uurwerk (normaal 20 euro) bij.

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:39:11

Onze ringen zijn ook niet helemaal hetzelfde, voor mij hoeft dit ook niet zo.
Wel passen ze heel mooi bij elkaar.
Ik weet eigenlijk nog niet hoe ze er gaan uitzien.
Een juwelenontwerpster is er nog volop mee bezig, wel al plannetjes en dergelijke gezien.
En ik had ook foto's mee waarop ze gebaseerd moesten zijn.

Sofie
16-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:17:58

hallo,

blij te horen dat er nog zijn die geen koppeltjes gekocht van ringen.
Ook wij hadden het probleem dat het mannetje of vrouwtje niet mooi was. En aangezien de verkoper zei dat het niet noodzakelijk is hebben we allebei onze eigen zin gekozen.
Ik een ijsgouden ring met briljant en geel goud streep. Mijn vriend een gladde ring met roze goud. Dus 2 totaal verschillende. Ze waren wel wat prijzig en van het merk Tessina. We kregen er gelukkig nog 10% korting op. En er loopt een wedstrijd dat we ons bedrag eventueel nog kunnen terugwinnen. Ja dat zou mooi zijn.

groet en veel succes nog
Sofie

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 14:25:14

Wij hebben wel identieke ringen, maar dat was inderdaad niet noodzakelijk. Er waren die dag nog een aantal trouwertjes voor ons in de winkel en die kozen ook verschillende ringen.
Wij hebben 700 euro betaald voor beide ringen , volledig goud.

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 17:29:40

hey,
wij hebben ook paladium ringen van aurodesign met een gouden randje! Wij hebben wel dezelfde genomen, alleen die van mij heeft nog 5 briljantjes. Maar wij hebben ook getwijfeld of we dezelfde zouden nemen, we kwamen niet overeen qua smaak :-). Tot we dit setje zagen... Maar ik vind het niet noodzakelijk dat je beide dezelfde zou nemen.

joke
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2010 13:36:01

hey,

wij hebben ook verschillende ringen. ze zijn wel gelijkaardig, maar niet hetzelfde. we hadden exact hetzelfde probleem!
Hoe vaak zie je de ringen echt naasteen?! Bijna nooit! Wij hebben er nog geen opm over gekregen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...