Terug naar overzicht
Hallo, Wij hadden van bji m'n man z'n ouders, tot bij ons, tot aan het gemeente huis een huifkar. Die heeft ons 's middags naar de zaal gebracht waar we broodjes aten. Dan hebben we van daar onze eigen wagen genomen, 'smiddags foto's gaan nemen, zelf naar feestzaal gereden (waar we bleven overnachten) en dag erna zelf terug.
He, Wij hebben met onze eigen auto gereden en voor de geschenken hadden wij 3 tafels voorzien om daar alles op te zetten .TIP:ook emmers voorzien met water voor de snijbloemen!! Groetjes Frida
Wij zullen hele dag zelf met "ceremoniewagen" rijden, iemand anders rijdt met onze eigen wagen voor na het feest. Zelf hoop ik op weinig bloemen en planten, dus liefst geen emmers. ;) We voorzien 'n tafel of 3 tijdens receptie waar iedereen komt, dus is dan wel moment denk ik voor geschenken. Achteraf brengen we dat naar onze hotelkamer...
Hallo, Wij hebben een bus. En die geven een service van 4 uur vanaf de eerste locatie. Dus bij ons thuis (ik zelf zal bij mijn ma zitten). En daarna naar gemeentehuis en foto's. En we moeten het nog eens bekijken maar als het lukt zouden er graag ook nog foto's mee gaan nemen. Onze locaties liggen allemaal dicht bij elkaar. Dus zie ik geen probleem. Naar de zaal gaan we met eigen vervoer. De cadeautjes kunnen allemaal mee met de bus. Lekker handig en die komen dan allemaal terecht bij mijn ouders thuis (want na gemeentehuis rijden we naar daar). groet
Wij hebben een oldtimerbus die ons overal naartoe zal voeren. Lekker gezellig met iedereen samen plezier maken! (we hebben allebei een kleine familie en geen broers/zussen dus we nemen een heleboel vrienden mee, zal echt tof zijn!)
Wij hadden ook een huifkar. Iedereen van de suite kwam met de eigen auto tegen 9u45 bij ons thuis en daar stapten we op de huifkar. Na de kerkdienst bracht de huifkar ons terug thuis (+/- 17u) en van daar reden we met onze eigen auto's naar de feestzaal.
Bij ons gelukkig geen bloemen, noch kransen :). had dat ook duidelijk gezegd tegen iedereen, wij vertrokken den maandag op huwelijksreis.