Terug naar overzicht
Ik heb het mijne gewoon bijgehouden ik hechtte er te veel waarde aan die dag en het heeft nog 3 weken in een vaas op de kast gestaan... Maar normaal als ze het boeket weggooien gebeurd dit op de avondfeest. Groetjes, An
Sorry maar ik heb mijn boeket gehouden!!!!!!!! Zou dat echt niet willen weg gooien! Vriendin van mij had 2 boeketjes laten maken een voor haar en het ander om weg te gooien. Dat werd gedaan voor de openingsdans. Groetjes frida
ik ga het mijne weggeven op het avondfeest, een twist aan het weggooien ik zal toch een tweede moeten laten maken een twee weken later voor onze post-honeymoon fotoshoot Als je het wil weggooien aan de kerk kan je misschien de bloemist een kleine versie laten maken om weg te smijten en het andere houden voor de fotoshoot en het avondfeest
Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen voor het weg te gooien. Ik ga het lekker voor mezelf houden
Ik heb het ook niet weggegooid maar laten indrogen. Ik heb het nog nooit geweten dat dit aan de kerk wordt weggegooid... Hoe organiseer je dat?! Iedereen staat daar toch door elkaar (mannen, vrouwen, kinderen)? Het is toch de bedoeling dat enkel de vrijgezelle vrouwen dit opvangen? Ook staan er soms mensen die je niet kent (toevallige voorbijgangers, ouwe mittekes die alle missen op de parochie bijwonen,...). De kinderen komen dan ook hun bloemen afgeven, dus die staan eerst... Ik zie dit organisatorisch niet echt zitten... Wel heb ik het al meegemaakt dat dit op het avondfeest, voor de openingsdans, wordt weggegooid. Dan vraagt de dj alle vrijgezelle vrouwen op de dansvloer.
Ik ga een tweede bruidsboeketje hebben, eentje net zoals ik maar in't klein. Ik gooi het weg op het dansfeest.
Ik heb alleen nog maar gehoord dat men het boeket op het avondfeest weggooit want je hebt het boeket toch nog nodig voor de foto's?