Terug naar overzicht
Wij laten iedereen volledig vrij in hun kledingkeuze. We voorzien voor de mannen van de suite enkel een corsage.
Hey Sarah, mijn verloofde heeft een kostuum gekocht, de rest van de suite zal allemaal hetzelfde kostuum huren, maar dat van mijn aanstaande is dus een ander kostuum! Veel plezier nog met de voorbereidingen!! Kaat
als je ze toch laat huren zou ik voor optie 2 gaan, allemaal zelfde kostuum juist de bruidegom een ander wij vragen juist om een donker kostuum aan te doen, blauw, zwart, grijs zolang het een donker is, met daarop een wit hemd, hun das krijgen ze van ons
Hey, Mijn verloofde heeft een grijs kostuum van Cossmo gekocht en voor de suite huren we allemaal dezelfde donkergrijze kostuums. We hebben ze gehuurd bij Cony in Maria-Aalter, een aanrader! Ze zullen er echt sjiek uitzien!
Mijn man had een zwart kostuum gekocht met zwart hemd en ijsblauwe das (zelfde kleur als mijn rok). Voor de mannen hadden we dan een zwart kostuum gehuurd met lichtgrijze das. Ze hebben zelf allemaal een wit hemd voorzien. Dat gaf volgend resultaat: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos&ref=profile#!/photo.php?pid=734504&id=1240628751 Oh ja, en mijn man had een corsage en al de rest een 'stoeferke'.
Hallo Bij mij is mijn man in een bruine piet-lair (of hoe je het ook schrijft :-) ) en het bruidsjongetje is volledig hezelfde (met beige hem en beige ondervest + lavalière). De rest van de suite (vaders en getuigen) hebben een donker grijze piet-lair aan met een gewone das ipv lavalière + grijze ondervest en wit hemd. Zij hebben wel allemaal dezelfde hoed en handschoenen in de handen... :-) niet om aan te doen hoor, maar voor de foto's. Veel succes nog! Groetjes