Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidegom en suite

4-5-2010 12:05:49
Hey iedereen,

Heb een vraagje over de kledij van bruidegom en suite (de mannen dus) en hoe deze doorgaans op elkaar wordt afgestemd.

Hoe doen jullie dit:

*bruidegom en suite allemaal zelfde kostuum, maar met ergens een speciaal accent voor mijn vriend zodat het duidelijk wordt wie de bruidegom is
OF
*Suite wel allemaal in hetzelfde kostuum, maar bruidegom doet iets anders aan

OF
*Iedereen gewoon in een ander kostuum maar wel dezelfde kleur

Voor de duidelijkheid: wij gaan wel laten huren, dus het is niet de bedoeling dat iedereen echt een kostuum zou aankopen...

Ik heb hier met mijn vriend al verschillende gesprekken over gehad en we geraken er maar niet uit, maar het wordt nu wel hoog tijd dat hier een beslissing in genomen wordt :)

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!!!

Sarah

Sarah
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1486

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:11:08

Wij laten iedereen volledig vrij in hun kledingkeuze. We voorzien voor de mannen van de suite enkel een corsage.

Kaat
21-8-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:20:02

Hey Sarah,

mijn verloofde heeft een kostuum gekocht, de rest van de suite zal allemaal hetzelfde kostuum huren, maar dat van mijn aanstaande is dus een ander kostuum!

Veel plezier nog met de voorbereidingen!!

Kaat

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:20:35

als je ze toch laat huren zou ik voor optie 2 gaan, allemaal zelfde kostuum juist de bruidegom een ander

wij vragen juist om een donker kostuum aan te doen, blauw, zwart, grijs
zolang het een donker is, met daarop een wit hemd, hun das krijgen ze van ons

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:37:03

Hey,

Mijn verloofde heeft een grijs kostuum van Cossmo gekocht en voor de suite huren we allemaal dezelfde donkergrijze kostuums. We hebben ze gehuurd bij Cony in Maria-Aalter, een aanrader! Ze zullen er echt sjiek uitzien!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-5-2010 13:55:50

Mijn man had een zwart kostuum gekocht met zwart hemd en ijsblauwe das (zelfde kleur als mijn rok). Voor de mannen hadden we dan een zwart kostuum gehuurd met lichtgrijze das. Ze hebben zelf allemaal een wit hemd voorzien.
Dat gaf volgend resultaat: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos&ref=profile#!/photo.php?pid=734504&id=1240628751

Oh ja, en mijn man had een corsage en al de rest een 'stoeferke'.

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:12:48

Hallo
Bij mij is mijn man in een bruine piet-lair (of hoe je het ook schrijft :-) )
en het bruidsjongetje is volledig hezelfde (met beige hem en beige ondervest + lavalière).
De rest van de suite (vaders en getuigen) hebben een donker grijze piet-lair aan met een gewone das ipv lavalière + grijze ondervest en wit hemd.
Zij hebben wel allemaal dezelfde hoed en handschoenen in de handen...
:-) niet om aan te doen hoor, maar voor de foto's.
Veel succes nog! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info