Terug naar overzicht
Hello, Hoe zit het dan met gemaakte afspraken? Worden die dan gewoonweg afgezegd....Of komt u die afspraken nog na? Graag info. Of tenminste een telefoontje indien het niet gaat....Want mensen die het op internet moeten lezen.....Tof..... Is al stress-vol genoeg zo een bruiloft...laat staan dat ik hier moet gaan lezen dat je ermee stopt..... Sabine
Waarom maak je de gemaakte afspraken niet meer af?
Dit noem ik nu eens slachtoffers van de moderne "internetmentaliteit". Je gaat je klanten toch persoonlijk afbellen? Of moeten ze het hier maar op internet lezen? Dat zou ik alles behalve vinden! Respectloos. De wereld is klein
Wel Marieke, zelfs als ze haar klanten persoonlijk afbelt, dan vind ik dat nog respectloos en schandelijk! Gemaakte afspraken kom je na, zo simpel is het...
Het ligt niet in mijn aard om mensen publiekelijk te becommentariëren, maar hier wordt ik gewoon horendol van. Dus, in reactie op zowel dit bericht als je reactie op de andere post: Ik snap heel goed dat als je je dagjob niet meer kunt combineren met je zelfstandige activiteit, dat je dan keuze moet maken. Ik ben zelf ook zelfstandig in bijberoep en ik weet dat het soms schipperen is. Maar, met je actie nu stel je wel andere zelfstandigen in een slecht daglicht. Want wat mensen hieruit onthouden is 'tis er weer eentje die zijn afspraken niet nakomt'. Daarenboven kan je het toch niet maken van gewoon af te zeggen en droogweg een telefoonnummer van iemand anders door te geven? Op zijn minst ga je zelf op zoek naar vervanging! En dit toch minstens voor mensen die binnen een maand of twee maanden trouwen.
respect is een vreemd of onbekend woord voor sommige !!! wat een toestanden bruidjes!! echt erg voor de gedupeerden maar neem toch maar een expert ter zake onder de arm; Michel Sas van de Sas Academy is een proffesional en heeft al jaren ervaring met bruidjes, ik loop geen risico meer met bijverdieners! kijk allemaal maar eens op www.sasacademy.be en ben zeker van je geslaagd huwelijk, mijn getuige deed beroep op hem en ik volgend jaar ook ! succes meisjes een bezorgde Jozefien
Dit is toch allemaal een beetje raar... Ik had eerst wel Beauty Vera gecontacteerd voor m'n bruidskapsel en had haar vanaf het eerste contact vermeld dat we trouwen op 24/07. Dit was oorspronkelijk geen probleem, ze heeft info toegestuurd... Alhoewel, ik heb voor de info te krijgen toch enkele keren moeten terugmailen omdat ik het niet ontving tijdens de afgesproken periode. Na enkele mails, was 24/07 plotseling wel een probleem. Het kan ook mijn verkeerde opvatting zijn, maar als ik een opdracht aanvaard voor een bepaalde datum, maak ik achteraf geen andere afspraken zodanig dat de eerste in gevaar komt. Nu ik dit lees, ben ik al blij dat het vroeger was afgg