Terug naar overzicht
Wij hebben onze trouwringen niet laten ontwerpen, maar hebben ze wel laten maken in Antwerpen in de diamantwijk. Volgens die mevrouw kan je ook je eigen ring laten ontwerpen. Die ringen zijn gemiddeld 30% goedkoper dan in een juwelierswinkel.
Veerle, Kan je me het adres doormailen van de zaak waar jullie geweest zijn ? alvast bedankt ineineke.mont@ing.be
HOI,WIJ NEMEN TROUWRINGEN MET VINGERAFDRUK MAAR WEET GEEN ADRES IN ANTWERPEN DEZE WINKEL IS IN IZEGEM XXX
Schuin over Wim Meeussen heb je de winkel van Gerda de Vrij. Die heeft ook mooie dingen hoor! Wij hebben getwijfeld tussen die twee, maar 't is dan toch Meeussen geworden.Groetjes,Sylvie11/03/06
Dag InekeWij zijn op 09/09/05 getrouwd en onze ringen komen van Wim Meeussen.Schitterende ringen!! Heel veel keuze, en een goede service.'k heb die winkel leren kennen via een vriendin van mij, en 'k ben er haar heel dankbaar voor.Wij zijn van de streek van Gent, dus het was het zeker waard om tot Antwerpen te rijden voor onze ringen.De website: http://www.wimmeeussen.be/ GroetjesVanessa
Hallo,Wij gaan naar Izegem bij Fefe fi oro voor onze trouwringen. Maar er is ook een winkel in Antwerpen. Neem eens een kijkje op www.fdo.be De prijs valt best wel mee en ze zijn origineel.Succes met de zoektocht!
oeps, een beetje ernaast getypt: 'k bedoel: fede di oro
Hey Ineke,Gerda De Vrij is zeker een aanrader. Haar winkel, is niet zo groot maar wel heel gezellig, ligt vlak over die van Wim Meeusen.Wij hebben onze ringen volledig zelf kunnen ontwerpen maar je hebt ook heel veel keuze uit al bestaande ontwerpen. En de prijs valt super goed mee. Wij hebben voor ons ontwerp in witgoud zo'n 850 euro betaald (voor beide ringen samen). Wij zijn ondertussen al getrouwd en hebben al heel veel positieve reacties op onze ringen gekregen. Als je ze zelf eens wil bekijken, ze staan op onze website http://users.telenet.be/kathleen-dimi succeskathleen
Wij hebben onze ringen gekozen bij Wim Meeuws, we vonden ze daar echt prachtig!Ik vond ze een beetje duur 1400 euro voor de 2, maar die zijn voor heel het leven, nietwaar?! Dan maar iets minder drank op het feest!Veel succes met het kiezen!Groetjes,Nathalie 20/05/2006
Aan iedereen die op mijn vraag gereageerd heeft bedankt. We hebben ze dit weekend gevonden onze trouwringen. Daar mijn ventje een hele strakke trouwring wilde, vond hij de exemplaren van Wim meeuws maar niets, we hebben uiteindelijk onze keuze gevonden bij een klassieke juwelier in de diamantwijk.Een heel sober exemplaar voor hem en voor mij eentje met steentjes en eerlijk gezegd de prijs viel nog reuze mee. Was een heel bijzonder moment deze aankoop, voor mij nog specialer dan mijn bruidsjurk.toch bedankt voor al jullie tips.ine