Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

12-1-2006 10:25:56
Hallo,

Zijn er mensen uit de omgeving van Antwerpen die bijzondere adressen kennen of leuke ervaringen hebben ivm het laten ontwerpen van trouwringen, zonder je blauw te betalen. Wij gaan zeker eens langs bij Wim Meeuws maar zijn er mensen met andere goede tips ???

ineke
25-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 591

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik12-1-2006 10:38:50

Wij hebben onze trouwringen niet laten ontwerpen, maar hebben ze wel laten maken in Antwerpen in de diamantwijk. Volgens die mevrouw kan je ook je eigen ring laten ontwerpen. Die ringen zijn gemiddeld 30% goedkoper dan in een juwelierswinkel.

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik12-1-2006 10:41:13

Veerle,

Kan je me het adres doormailen van de zaak waar jullie geweest zijn ?

alvast bedankt ine

ineke.mont@ing.be

heidi
6-5-2006
 Meld misbruik12-1-2006 12:03:22

HOI,
WIJ NEMEN TROUWRINGEN MET VINGERAFDRUK MAAR WEET GEEN ADRES IN ANTWERPEN DEZE WINKEL IS IN IZEGEM XXX

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik12-1-2006 12:06:43

Schuin over Wim Meeussen heb je de winkel van Gerda de Vrij. Die heeft ook mooie dingen hoor! Wij hebben getwijfeld tussen die twee, maar 't is dan toch Meeussen geworden.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik12-1-2006 12:18:21

Dag Ineke

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd en onze ringen komen van Wim Meeussen.

Schitterende ringen!! Heel veel keuze, en een goede service.
'k heb die winkel leren kennen via een vriendin van mij, en 'k ben er haar heel dankbaar voor.
Wij zijn van de streek van Gent, dus het was het zeker waard om tot Antwerpen te rijden voor onze ringen.

De website: http://www.wimmeeussen.be/

Groetjes
Vanessa

Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik12-1-2006 14:26:37

Hallo,
Wij gaan naar Izegem bij Fefe fi oro voor onze trouwringen. Maar er is ook een winkel in Antwerpen. Neem eens een kijkje op www.fdo.be
De prijs valt best wel mee en ze zijn origineel.

Succes met de zoektocht!

Annelies
16-9-2006
 Meld misbruik12-1-2006 14:35:54

oeps, een beetje ernaast getypt: 'k bedoel: fede di oro

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik12-1-2006 18:32:30

Hey Ineke,

Gerda De Vrij is zeker een aanrader. Haar winkel, is niet zo groot maar wel heel gezellig, ligt vlak over die van Wim Meeusen.

Wij hebben onze ringen volledig zelf kunnen ontwerpen maar je hebt ook heel veel keuze uit al bestaande ontwerpen. En de prijs valt super goed mee. Wij hebben voor ons ontwerp in witgoud zo'n 850 euro betaald (voor beide ringen samen).

Wij zijn ondertussen al getrouwd en hebben al heel veel positieve reacties op onze ringen gekregen. Als je ze zelf eens wil bekijken, ze staan op onze website http://users.telenet.be/kathleen-dimi

succes
kathleen

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik13-1-2006 10:23:17

Wij hebben onze ringen gekozen bij Wim Meeuws, we vonden ze daar echt prachtig!
Ik vond ze een beetje duur 1400 euro voor de 2, maar die zijn voor heel het leven, nietwaar?! Dan maar iets minder drank op het feest!
Veel succes met het kiezen!
Groetjes,
Nathalie

20/05/2006

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 14:39:15

Aan iedereen die op mijn vraag gereageerd heeft bedankt. We hebben ze dit weekend gevonden onze trouwringen. Daar mijn ventje een hele strakke trouwring wilde, vond hij de exemplaren van Wim meeuws maar niets, we hebben uiteindelijk onze keuze gevonden bij een klassieke juwelier in de diamantwijk.Een heel sober exemplaar voor hem en voor mij eentje met steentjes en eerlijk gezegd de prijs viel nog reuze mee. Was een heel bijzonder moment deze aankoop, voor mij nog specialer dan mijn bruidsjurk.

toch bedankt voor al jullie tips.

ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...