Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wokmobiel/Frietmobiel/Tapasmobiel

4-5-2010 12:31:08
Hallo allemaal !!!
Om de hapjes te verzorgen tijdens het avondfeest hebben we van sommige vrienden het idee gehoord van een wokmobiel of een frietmobiel, enz.. Iemand ervaring met iets in die aard?
Bedankt !
Groetjes Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2849

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik4-5-2010 12:38:28

In Grobbendonk is er een wokmobiel. Je moet maar eens googlen, dan vind je hem zeker!

Fritkraam heb ik ook al geweten op feestje van iemand die 30j werd. Ook wel heel leuk!

angela
2-10-2010
 Meld misbruik4-5-2010 13:20:29

mijn ouders zijn eens naar een feest geweest waar ze een frietmobiel hadden.
Ze vonden dit geweldig.
Dus zeker een aanrader hoor

groetjes Angela

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 14:17:51

Wokmobiel kan je inderdaad zo vinden. Mobiele fritkramen zijn een echte hype, ik ken er verschillende (toch zeker in onze regio).
WIj hebben getwijfeld tussen een mobiele kippenkraam (zoals je ook op de markt vind) met kippenpootjes en ribbetjes en aardappeltjes of de reuzenpan. Uiteindelijk is het het laatste geworden.
Ik vind zo'n formules wel steeds leuk, ik heb er toch al verschillende tegen gekomen op feesten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...