Terug naar overzicht
Hey Jessie, Bij mij nog een dikke 45 dagen op de teller en ik denk ook voortdurend dat ik iets vergeet ! Ik denk dat ik alles gedaan heb, geregeld heb en zou nu stressvrij moeten/kunnen zijn... :) maar het moest maar is zijn he dat er toch iets is waar ik niet aan denk... Hoort erbij denk ik, gezonde stress :) succes!!
Hey! Hier hetzelfde Nog 65 dagen op de teller en de zenuwen staan al hoog gespannen! Elke avond in bed kan ik aan niets anders denken Ik denk niet dat ik iets vergeten ben maar ik heb nogal snel last van zenuwen
Hier ook nog 80 dagen en ben ook volop aan het plannen. Gisteren zijn we nog eens naar de zaal geweest om het eten te bespreken en de juiste uren zodat ik de uitnodigingen kan maken. Ik maak ze zelf en er kruipt wel wat tijd in. Ik hoop ze eind deze week af te hebben zodat ik op zoek kan naar een drukker. En dan begin ik aan het volgende zeker. :-)
Hier nog 73dagen op de teller, en ik herken me helemaal in jou.Heb ook heel veel schrik dat ik iets ga vergeten.Maar normaal ben ik mooi op schema.Eind deze week zullen onze uitnodigingen af zijn, maandag mag ik mijn kleed voor de eerste keer gaan passen.Allemaal spannende dingen, de trouw beheerst nu volledig mijn leven percies! Maar ik vind het wel super leuk allemaal.
Wij trouwen 23 juli, nog 79 dagen! Ben soms toch al heel nerveus! Denk vaak dat ik dingen ga vergeten of dat er iets niet gaat lopen hoe het moet! Toch kan de dag er niet snel genoeg zijn.