Terug naar overzicht
Hey Riet, Enkele maanden terug zijn we daar naar een personeelsfeest geweest. Ik vind het een heel mooie zaal, maar het eten is ons nogal tegen gevallen. Vreemde combinaties, erwtjes met munt. Piepkuiken was niet doorbakken en koud. We hebben natuurlijk niet zelf mogen kiezen ... Heel vreemd, maar stof tot conversatie, was dat de bediening er met een koptelefoon met microfoon rondloopt en zo orders doorgeeft naar de keuken.
hey ik ben er vorig jaar naar een trouwfeest geweest en ik vond het best wel goed het koppel had wel gekozen voor een buffet... met 3 landen. er was dus grieks,belgisch en spaans eten. ik vond het enkel wat overdreven dat alle kelners met de microfoontjes rondliepen. voor de rest een vlotte bediening en een mooie zaal.
@ annelies & Ann Wij hebben dat inderdaad ook meteen opgemerkt... Die koptelefoontjes waar ze mee rondlopen... Kwam eerst wat raar over, maar lijkt me ook wel professioneel op die manier
Wij zijn daar gaan kijken voor onze zaal een maand geleden. Was mooi qua interieur, maar onthaal vonden we minder, heel strak en stijf (lag mss aan de mevrouw zelf die ons ontvangde). We kregen hapjes, waren wel lekker, niets speciaals, gewoon goed. Wij hebben deze zaal niet gekozen omwille van het onthaal (té stijf en te strikt voor ons) maar dit is natuurlijk persoonlijk. Dat hangt natuurlijk af van wat jij zelf wilt hé. Grtz
Evi welke zaal heb je dan wel gekozen? Laat weten wat je ervan vindt Riet, wij hebben ook ons oog laten vallen op Sanderling