Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie laat ook haar kouseband weggooien?

4-5-2010 18:23:07
Hoi;

Waarschijnlijk zullen wij zowel het bruidsboeket als de kouseband weggooien op het avondfeest. Ik ben alleen nog een beetje aan het twijfelen over die kouseband. Ik denk ook dat veel gasten die gewoonte niet kennen (zeker de iets oudere generatie) en dat het misschien een beetje raar overkomt. En hoe doe je die kouseband uit? Mijn verloofde heeft geen plaats om onder mn smalle hoepel te kruipen ) Gooien jullie ook de kouseband weg en op welke manier?

alvast bedankt voor jullie reacties!

Kim
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1301

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 20:24:31

Wij willen dit ook doen maar zijn nog op zoek naar ideetjes rond de kousenband. Normaal gezien wordt die met de tanden uitgedaan, maar ik heb geen billen om mee bloot te lopen, dus ik denk dat ik mn been op een stoel zwier en hem er met zijn haden laat afhalen, en dan is het afschieten geblazen :)

x Kitty

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-5-2010 20:36:56

mijn kouseband blijft aan als ik al ene draag
op ons huwelijk voor de wet had ik ook een aan,
en er is daar serieus commotie over geweest

de dj had nl met bepalde familie onderops afgesproken een en ander voor die kousenband da tik niet goed meer weet wat allemaal, er is dar toen veel geld voor geboden geweest, ze boden toen op den duur niet alleen meet op die band maar op de bruid en dat kwam niet goed uit ten opzichte van de familie van men ventje
maar kwam erop neer met veel harde woorden dat het voor meisjes van pleizer was dat het dragen en die het lieten afhalen met de mond en zonder tanden dit was TOEN he. en ze lieten dit zo overkomen ook.
wij wilden dit ten eerste al niet, men ventje wist dat ik die droeg maar dat was voo rhem bedoeld op onze huwelijksnacht.
bon als puntje bij paaltje kwam is er van toenaf zware ruzie ontstaan op ons huwelijksfeest tussen de perosnen in kwestie en was alles omzeep

daarom al sik al een draag is hij voor men ventje alleen. en al dat volk van toen is niet uitgenodigd zelfs. wordt dus niet weggegooid.

@ Kim , bewaar je je trouwboeket niet dan, ik heb men eerste nog altijd gedroogd ophangen in huis naast onze eerste trouwfoto. nu bewaar ik deze ook weer

christel
5-6-2010
 Meld misbruik4-5-2010 21:12:26

Wij gaan op de kouseband laten bieden, heb dat bij de trouw van mijn zus gezien en vond het een leuk alternatief.
@kristel; gezien wat er bij jullie gebeurd is,snap ik t volledig.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-5-2010 10:00:08

Ik had er ééntje aan, maar was zo stikkapot dat ik het zelf vergeten was, heb die gewoon uitgedaan om in bed te kruipen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...