Terug naar overzicht
Wij zijn dinsdag geweest en da's dus net twee maanden voor de trouw. Da's wel voldoende hoor. 'k Had in november al eens een afspraak willen maken, maar toen zeiden ze dat het nog veel te vroeg was. Misschien anders gewoon eens bellen naar de winkel waar je 't wil kopen? Dan ben je zeker!Groetjes,Sylvie11/03/06
Wij zijn half december geweest en trouwen 1 april, het is klaar begin februari, maar ik denk dat ze die marge hebben genomen, omdat wij toch nog tijd hadden... wij zijn net zoals Sylvie bij Labaere geweest: heel vriendelijke, maar je mag niet bang zijn je spaarrekening aan te spreken...
Bij ons duren de retouches slechts 1 week, maar we hebben wel een kostuum genomen dat in de winkel hing.Als het kostuum besteld moet worden in een maat die bv. niet meer voorradig is, duurt het 12 weken vooraleer het kostuum binnen is. Bij Cossmo toch...
Hallo,Ik heb vorige week gebeld naar Labaere in Zottegem en De Vos in Lennik en ik kreeg 2x hetzelfde antwoord. Wij trouwen in juli en ze raden aan om zeker in februari/maart te komen aangezien dan net de nieuwe collectie binnen is en dan de meeste keuze zal zijn.GroetjesEvy22/07/2006