Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

12-1-2006 13:20:57
Hallo allemaal!
Kunnen jullie mij zeggen hoelang vooraf de bruidegom voor zijn kostuum moet gaan?

Alvast bedankt.

Ineke

Ineke
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 336

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik12-1-2006 13:41:07

Wij zijn dinsdag geweest en da's dus net twee maanden voor de trouw. Da's wel voldoende hoor. 'k Had in november al eens een afspraak willen maken, maar toen zeiden ze dat het nog veel te vroeg was. Misschien anders gewoon eens bellen naar de winkel waar je 't wil kopen? Dan ben je zeker!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Els
1-4-2006
 Meld misbruik12-1-2006 14:23:16

Wij zijn half december geweest en trouwen 1 april, het is klaar begin februari, maar ik denk dat ze die marge hebben genomen, omdat wij toch nog tijd hadden... wij zijn net zoals Sylvie bij Labaere geweest: heel vriendelijke, maar je mag niet bang zijn je spaarrekening aan te spreken...

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik12-1-2006 17:14:22

Bij ons duren de retouches slechts 1 week, maar we hebben wel een kostuum genomen dat in de winkel hing.

Als het kostuum besteld moet worden in een maat die bv. niet meer voorradig is, duurt het 12 weken vooraleer het kostuum binnen is. Bij Cossmo toch...

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik13-1-2006 8:25:39

Hallo,

Ik heb vorige week gebeld naar Labaere in Zottegem en De Vos in Lennik en ik kreeg 2x hetzelfde antwoord. Wij trouwen in juli en ze raden aan om zeker in februari/maart te komen aangezien dan net de nieuwe collectie binnen is en dan de meeste keuze zal zijn.

Groetjes
Evy
22/07/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...