Terug naar overzicht
bij P&C hebben ze een hoek suitekleding. Zelfs al voor 150euro. Heb mijn suitekleed daar ook gekocht. Zal in de regio Brussel ook wel ergens een winkel van zijn.
in Braine L'Alleud is er Clair de Femme (www.clairdefemme.be) en daar verkopen ze suitekleren aan 100 euro. groetjes, Sylvie
Dag Liesbeth Ik heb reeds suitekledij gekocht bij Anne-Sophie outlet in Sint-Martens-Latem, maar ze hebben ook een winkel in Kraainem. Meer info zie hun website www.anne-sophie.be. Ik heb daar een rok en top van vorige collectie Linea Rafaelli gekocht voor zo'n 200 euro. Aangezien het een outletwinkel betreft, kan het wel zijn dat je niet van de eerste keer je zin vindt. Ze krijgen wel regelmatig nieuwe dingen binnen. groetjes Els
Bij Dens in Halle (Basiliekstraat); weet ni of ze officieel zo nog heten, maar spreek iemand aan in Basiliekstraat en allen kunnen je wel sturen.Hebt in Lennik ook wel wat, maar weet ni wat meest gunstige regio is. Zelf 24 jaar in Halle gewoond, buiten Dens en dat modehuis (is 'n ontwerpster) rechtover Tommy Hillfiger ken ik er niet zoveel...
Haha splitsen die handel!!!! Tis lijk om ermee te lachen!
Oké....
Dem's in Halle weet ik zijn. Anne-Sophie, Claire de femme, P&C & Dem's krijgen ons alvast over de vloer @ Mila: als regio BHV je niet goed in de oren klinkt, wil ik er met gemak regio Koekelberg-Lembeek-Peutie van maken (zelf ben ik pro-splitsing, dus neen, mijn vraag was niet om mee te lachen). hartelijk bedankt lieve dames voor de tips!
In Braine L'alleud bij Inoui heb je al suite kleding rond 100 euro