TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
11-3-2006
|
12-1-2006 14:01:07
In naaiwinkels hebben ze normaalgezien van die grote boeken van Burda met modellen in. Je kiest dan één model en koopt enkel dat patroon. M'n moeder heeft dat vroeger nog gedaan voor mijn communiekleedjes. 'k Denk wel dat dat nog bestaat. En anders, Els die hier regelmatig ook op 't forum zit, heeft zelf haar trouwkleed gemaakt, dus die kan je ook wel tips geven!
Groetjes, Sylvie
11/03/06
|
|
Els
1-4-2006
|
12-1-2006 14:21:19
Hey,
hier is die Els ;-) Ik heb mijn patroon in de veritas gekocht, je kan ook al inspiratie opdoen op naaipatronen.nl of op delappenmand.nl! Veel succes, en zo loop je wel rond met een min of meer uniek kleed hé ;-)
groetjes, en bij vragen: stel ze me gerust ;-)
Els 1-4-06
|
|
Karolien
8-4-2006
|
12-1-2006 16:12:53
Hallo
wij zijn bij Westhovens geweest in Maasmechelen. De mevrouw van deze stoffenwinkel tekent je patroon precies zoals jij het wilt en knipt zelfs je stof als je dit wilt. Echte aanrader!
groetjes Karolien 08/04/06
|
|
Els
1-4-2006
|
12-1-2006 16:21:15
1 tip nog, die ik je zeker niet wil onthouden: maak je kleed eerst in een goedkoop stof (bv. ikea: 2.5 euro de meter). In mijn kleed steekt 11 meter stof, en als je die verknipt en in elkaar steekt en het lijkt je toch niets, ben je wel een bom geld kwijt, nu had ik voor een 1000 frank mijn proefkleed (en dat gaat rechtstreeks de verkleedkoffer in ;-) hihi), en dan wist ik ook een beetje of het model met stond, de maat goed was,..., want een patroon nameten met je lichaam is nog niet hetzelfde als het echt aanhebben, vind ik!!
groetjes, Els
|
|
An
|
22-1-2006 11:36:41
je kan ook je patroon laten tekenen op maat naar je eigen idee en hoe je het wilt.'t is een zeer vriendelijke mevrouw en ze helpt tijdens de verschillende pasbeurten. Adres:Stoffen Capriss Oostendestraat,51 Torhout 050/215006 www.stoffencapriss.be Je zal zeer tevreden zijn!
|
|
Stefaan
|
10-2-2006 8:39:36
Je kan eventueel je patroon laten tekenen door een naaister/ontwerpster. In Gent bijvoorbeeld bij Veerle Vermeire 09/231.21.75. Zij kan u daarna indien nodig verder helpen bij de uitwerking.
|
|
els
7-7-2007
|
5-12-2006 12:38:50
Is er iemand al in die winkel in Maasmechelen geweest? Vallen de prijzen daar mee? ivm patroon: ik heb in knipmode een feestkleedje gevonden en daar een aantal aanpassingen aan gedaan. Vervolgens een proefkleed gemaakt van oude witte lakens!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|