TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
17-7-2010
|
5-5-2010 10:54:17
Ik weet dat hij heel snel vliegt en dat onze uitnodigingen dringend de deur uit moeten, iedereen weet het wel door een boodschap op de kerstkaarten, maar mensen vergeten snel iets. Verder zijn het allemaal kleine prullen die geregeld moeten worden. De bloemen moeten ook eens besproken worden, mijn tante, mama en schoonmama in spe gaan dit doen.
Maandag mijn eerste pas, deze maand ook de proef voor mijn kapsel, ... Vrijdag afspraak met de pastoor, ter controle van ons misboekje. Nog heel veel dingen moeten geregeld worden, en ik heb de idee dat ik er zoveel vergeet. Nathalie
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
5-5-2010 11:00:46
Wij hebben nog 51 dagen op de teller, hebben net onze bedankjes betaald, worden eind deze maand geleverd, we moeten volgende week de rest van onze reis gaan betalen, ook eens dringend langs't districtshuis voor onze reispassen...
Verder lopen de bevestigingen stilaan binnen, moeten we vrij dringend samenzitten met onze DJ, en begin volgende maand nog eens langs de bloemist. We hebben intussen boeketten gevonden die ons goesting zijn, dus da's meegenomen.
Ook nog te doen: vegetarische menu doornemen, tafelschikking finaliseren (maar dat kan pas als iedereen bevestigd heeft), heliumfles bestellen voor de ballonnen in de kerk, misboekjes laten drukken, ringen afhalen, voorhuwelijkssparen regelen, nog één pas van't kleed en dan afhalen, allebei nog proefkapsel en proefmake-up, en dat is het dan zowat denk ik...
Nu de grote zaken allemaal in orde zijn worden het honderdenéén kleine dingetjes, waardoor zelfs ik schrik krijg iets te vergeten!
|
|
Sofie
|
5-5-2010 11:26:28
wij zitten intussen aan 10 dagen en de stress begint toch stilaan te komen, zeker voor het weer :-s ik hoop echt dat het niet regent want hoe je het ook draait of keert, met mooi weer fleurt je dag toch nog eens extra op hé...voorlopig eens de voorspellingen bekeken en het ziet er niet goed uit...maar we blijven optimistisch!
Vnv moeten we nog eens naar de pastoor, de misboekjes moeten nog gedrukt, nog eens langsgaan bij de feestzaal. Ik kan bijna niet geloven dat ik volgende week zaterdag al trouw!!
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
5-5-2010 16:45:51
Hey, Wij zijn al bijna 2j verloofd maar doordat we vorig jaar ons huis verkocht hebben en een ander huis gekocht hebben was er van trouwen nog steeds niet veel in huis gekomen. Nu staan er nog 15dagen op de teller en ik kan alleen maar denken aan hoe snel de tijd gegaan is, zeker vanaf 50 dagen is het echt voorbij gevlogen. Groetjes
|
|
Lieve
26-6-2010
|
5-5-2010 16:59:47
De tijd gaat zo snel. 't Lijkt wel alsof ik vorige week eindelijk die kaap van 100 dagen had bereikt, en nu zijn 't er nog maar 51! En er moet inderdaad zoveel nog gedaan worden! Mensen die nog kaarten moeten krijgen, moet het contract terugbezorgen aan de DJ, we moeten dringend voor ringen en een kostuum en schoenen voor mijn vriend, ik ga 2x per week zonnebanken, en als we de antwoorden op de uitnodiging binnen krijgen moeten we beginnen aan de tafelschikking (zie ik keihard tegenop), we moeten voor bloemen gaan, .... Ik krijg gewoon stress van m'n eigen post! En 't is zo megadruk op 't werk, pfff! Laat de dag maar gaan komen, ik heb genoeg van het geregel! Wil trouwen en lekker op huwelijksreis :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|