Terug naar overzicht
Dat hangt natuurlijk van je kapsel af, maar je kapper kan je hierover best advies geven. Ik ben vorige week bij mijn kapster geweest. Ze verzekerde me dat ik om 9u30 terug thuis zou zijn als ik om 8u30 kwam (ook 10 min rijden). Jouw getuigen is best wel trikky, ze zullen ongetwijfeld wel bevallen zijn maar misschien nog maar net. Heb je een noodgetuige eventueel?
Ik heb om kwart voor acht een afspraak voor mijzelf, mijn zus en mijn moeder, onze sminckster komt naar hier. Mijn kapper regelt 2u voor ons allemaal, dus dat van jou zou zeker moeten lukken!
hey Hilde, wij trouwen ook op 23 juli!Ik moet om 9u bij de kapper zijn enkel voor de brushing(haar wordt niet opgestoken bij mij) en de brushing van mijn mama. Het is ook 10 min rijden, en normaal gezien zijn we rond 10u terug thuis. Rond 10u 30 komt de visagiste. groetjes
Bij mij komt eerste de visagiste en nadien pas ga ik zelf naar de kapper (5 minuutjes rijden). Ik weet dat het in principe omgekeerd moet, maar omdat mijn haar opgestoken wordt (en dus niet de dag zelf gewassen moet worden anders blijft het blijkbaar minder goed zitten) kan het geen kwaad dat de kapper erna komt. Trouwens... voor mijn visagiste paste het ook beter om vroeger te komen aangezien zij nog iemand op het programma heeft staan die dag.
Bedankt voor de reacties! Weten jullie ook een paar goede sites met kapsels? Heb er al paar gevonden maar kom steeds op hetzelfde terecht. @Natasha: dan kunnen we samen aftellen! Spannend! Om hoe laat trouw je? Wij om 14u voor de wet en om 15u in de kerk.