Terug naar overzicht
Hallo Ashley Wij trouwen op 4 september 2010 en wij nemen ook mijn nichtje als bruidskindje.Ze is ook maar alleen, maar ik vind dat wel leuk. Wij kunnen ook niet anders, de rest is al allemaal te groot. Zo heeft dat kindje alle aandacht en ze zal zich ook wel een prinsesje voelen die dag :-) GroetjesValerie 04/09/10
wij trouwen 14 augustus en nemen ook mijn nichtje als bruidskindje (ze is mijn petekindje en het jongste kindje van de familie) Eentje zal dus wel volstaan dachten we :) Helemaal akkoord met het bovenstaande berichtje dus!
Hey! Wij trouwen pas volgend jaar en het eerste wat besproken werd in de familie was het bruidskindje! Het eerste kleinkind van de familie zal dan ook het enige bruidskindje zijn! Misschien voelen kinderen hun beter op het gemak als ze met twee zijn, maar aan jullie de keuze!!
Hey Ashley het nichtje van mijn partner en het dochtertje van onze getuigen zijn onze bruidskindjes. We hebben er dus 2, maar ik zie geen enkele reden dat het niet met eentje kan. Els
Wij hebben ook maar één bruidsmeisje, het dochtertje van een bevriend koppel.
Bij ons was het jongste dochtertje van mijn man het bruidsmeisje, aangezien het zijn kind is kon ik dat zeker niet weigeren he!! Ze is ondertussen 10 jaar maar ze deed dat met alle plezier alleen, zo kon ze ook overal dichtbij staan en dat vond ze heel leuk