Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

5-5-2010 13:13:26
hey allemaal,

wij trouwen op 25 september 2010.
nu weten we al zeker dat we mijn nichtje gaan pakken als bruidskindje.
zou dit genoeg zijn of pakken ze meestal zeker 2 bruidkindjes???

Ashley
18-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 760

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik5-5-2010 13:30:43

Hallo Ashley

Wij trouwen op 4 september 2010 en wij nemen ook mijn nichtje als bruidskindje.
Ze is ook maar alleen, maar ik vind dat wel leuk.

Wij kunnen ook niet anders, de rest is al allemaal te groot.

Zo heeft dat kindje alle aandacht en ze zal zich ook wel een prinsesje voelen die dag :-)

Groetjes
Valerie

04/09/10

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik5-5-2010 14:00:37

wij trouwen 14 augustus en nemen ook mijn nichtje als bruidskindje (ze is mijn petekindje en het jongste kindje van de familie)
Eentje zal dus wel volstaan dachten we :)
Helemaal akkoord met het bovenstaande berichtje dus!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik5-5-2010 14:44:43

Hey!

Wij trouwen pas volgend jaar en het eerste wat besproken werd in de familie was het bruidskindje!
Het eerste kleinkind van de familie zal dan ook het enige bruidskindje zijn!

Misschien voelen kinderen hun beter op het gemak als ze met twee zijn, maar aan jullie de keuze!!

Els
29-5-2010
 Meld misbruik5-5-2010 14:50:35

Hey Ashley

het nichtje van mijn partner en het dochtertje van onze getuigen zijn onze bruidskindjes. We hebben er dus 2, maar ik zie geen enkele reden dat het niet met eentje kan.

Els

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik5-5-2010 16:00:05

Wij hebben ook maar één bruidsmeisje, het dochtertje van een bevriend koppel.

An
26-3-2010
 Meld misbruik5-5-2010 20:19:30

Bij ons was het jongste dochtertje van mijn man het bruidsmeisje, aangezien het zijn kind is kon ik dat zeker niet weigeren he!! Ze is ondertussen 10 jaar maar ze deed dat met alle plezier alleen, zo kon ze ook overal dichtbij staan en dat vond ze heel leuk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...