Terug naar overzicht
Wij hebben al onze auto's ook zelf versierd. Bij ons hadden we mercedessen dus aan elke ster een wit lint en dan ook aan alle klinken witte lintjes. Binnen hadden we achter en vooran voile gelegd, met enkele bloemen (rode rozen omdat deze ook in mijn boeket zaten) gr
Het gaat er niet zozeer om HOE je de versiering vastmaakt, maar over op welke plek ze daardoor terecht komen. In iedergeval moet de hitte van de motor weg kunnen, leg dus geen bloemenkrans/-sliert over die ventilatiegaten heen als je niet wil riskeren dat je motor ontploft. Ook wetende dat oudere wagens er véél gevoeliger aan zijn.Als je dat in acht neemt, maakt het weinig uit hoe je het vastmaakt.
Wij hangen aan elke spiegel een pipetje met een calla erin (omdat die ook voorkomen in mijn bruidboeket) en daaraan hangt dan een wit lintje, misschien ook nog een voile op de achterbank, maar weet ik nog niet zeker. Groetjes
Wij hebben tulle voor op de hoedenplank en kunstbloemen (dikke, roze rozen en donkerrode fijnere rozen). Over de motorkap wordt een breed kanten lint in V gespannen en aan de klinken vooraan komen dikke, bolvormige strikken. Voor de donkere auto's witte linten en strikken, voor de zilvergrijze diep donkerrode linten en strikken. De bloemist zei ook dat een bloemstuk met zuignappen het beste is. Blijft heel goed op zijn plaats en laat geen sporen, behalve 2 cirkels maar die gaan er toch bij de eerste regenbui af.
ik heb zelf al een aantal auto's versierd, wil je eventueel enkele foto's doorsturen.
Hey bruidjes, alvast heel erg bedankt voor de tips! @ Heidi, ik zou het super vinden als je een aantal foto's kon doorsturen, want het is altijd leuker dat ik het kan zien natuurlijk. Mijn emailadres is ev19802008@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt hé!! groetjes ellen!