TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
5-5-2010 15:58:55
Een oplossing is om niet te vermenigvuldigen, wij doen dat ook niet. Deels omdat mijn vriendin niet met haar pa wil dansen, deels omdat we er de meerwaarde niet van zien, we vinden het veel leuker om er na de openingsdans (die bij ons trouwens ook iets speciaals is) er meteen in te vliegen!
De bedankingen pas na de openingsdans doen zou ik persoonlijk niet doen, omdat je dan het dansen afbreekt voor het tegoei begonnen is...
Wij kiezen (ook al niet zo traditioneel) ervoor om geen uitdrukkelijke bedankingen te doen tijdens het avondfeest, dus ook niet ouders etc, maar zullen het koppel dat onze openingsdans ineen heeft gestoken wel eens op een ander moment op een gepaste manier bedanken...
|
|
LeBart
|
6-5-2010 7:42:06
je doet je openingsdans ... meestal word je onthaald op een applausje als deze ten einde is, je neemt de micro, doet je bedankingen en verklaart de dansvloer voor geopend. Dj doet zijn ding en legt een feestplaat op, en het spel is vertrokken. Als je dan net dat nummer neemt dat voor je vrienden het feestnummer der feestnummers is dan kan dat in principe niet mislopen.
|
|
Bianca
12-6-2010
|
6-5-2010 11:19:32
Hoi, bedankt alvast voor de reacties! @LeBart: Ik denk inderdaad dat we voor jouw suggestie moeten gaan, dat was ook wat ik in gedachten had. Ik hoop alleen dat we op die manier het dansfeest ook echt in gang krijgen, hehe. Heb je misschien nog enige suggesties voor zo'n feestplaat die het altijd doet?
|
|
LeBart
|
6-5-2010 11:55:43
Zo met de natte vinger een nummer erop plakken is niet evident. Een stukje van die kick-off maak je natuurlijk zelf, als je je gasten aanspoort en ervoor zorgt dat je vrienden direct mee een danske placeren en niet direct naar je stoel sprint ben je al half-weg.
Er zijn een hoop feestplaten die het quasi altijd doen, probleem is alleen dat de meeste vooral effect hebben als iedereen al in een bepaalde stemming is.
Het is moeilijk in te schatten of je gasten er direct willen invliegen of dat het 'tooghangers' zijn die eerst opgewarmd moeten worden ... Je hebt vast een lijstje klaar met nummertjes die niet mogen ontbreken op jullie trouwfeest, jullie dj zal daar wel een keuze uit maken om de dansvloer in vuur en vlam te zetten. Want ... wie ben ik om de man zijn creativiteit hier aan banden te gaan leggen door x-aantal titels te gaan spuien.
cheers, dj LeBart
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|